همشهری آنلاین: یک ایمیل بی‌نام به طور ضمنی به تهدید اعضای انجمن کارگردانان آمریکا پرداخته است تا پوشش مراسم تحلیف ترامپ را انجام ندهند.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، انجمن کارگردانان آمریکا در حال تحقیق درباره ایمیل بی‌نامی است که اعضای این  انجمن را تهدید کرده است تا در پوشش تلویزیونی مراسم تحلیف دونالد ترامپ کار نکنند.

گفته شده در این ایمیل از ترامپ به عنوان هیولایی یاد شده که همه از آن می‌ترسند و افزوده است: مبالغه نیست اگر گفته شود اگر ما دست به کاری نزنیم، او کشور را نابود خواهد کرد.

در این ایمیل آورده شده است: نیازی به نام بردن از افرادی نیست که موجب اعتبار مراسم تحلیف می‌شوند ولی می‌توان از این اسامی دریافت که چه کسانی واقعا به این کشور اهمیت می‌دهند و چه کسانی نمی‌دهند.

در پاسخ به این امر انجمن کارگردانان دیشب بیانیه‌ای صادر کرد و گفت این پروژه را باید انجمن پوشش بدهد زیرا کادر پوشش دهنده این مراسم عضو انجمن هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما با اعضای خود در ارتباط هستیم و به آنها این اطمینان را می‌دهیم که از حق آنها برای کار کردن حمایت می‌کنیم و از آنها کاملا حفاظت می‌کنیم. باید این کار را انجام بدهیم و به وظیفه‌مان ادامه می‌دهیم. در عین حال به دنبال کشف منبع ارسال این ایمیل بی‌نام هستیم.

گفته شده این ایمیل حداقل برای ۶۶ تن از اعضای این انجمن ارسال شده و در فاصله بین ۶ تا ۱۰ ژانویه به دست آنها رسیده است.

اسامی افرادی که این ایمیل به دست‌شان رسیده فاش نشده است.

گفته شده احتمال می‌رود ارسال کننده ایمیل یکی از اعضای انجمن باشد.

ترامپ امشب (به وقت ایران) برابر با صبح جمعه در واشنگتن مراسم تحلیف خود را به جا می‌آورد.

کد خبر 359286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha