همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی باید ترمیم شود.

محمدرضا مخبر دزفولی

به گزارش تسنیم، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی با اعلام تشکیل جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها، گفت: در روزهای اخیر و با توجه به این موضوع که وزاری علوم و بهداشت تعدادی از گزینه‌ها را برای ریاست چند دانشگاه پیشنهاد داده بودند، جلسه این کمیته با حضور وزاری علوم، بهداشت، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه محمدحسین امید به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمود نصیری به ریاست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، داوود دومیری گنجی به ریاست دانشگاه تخصصی فناوری آمل، محسن اژدری به ریاست دانشگاه فسا و حسین حسین داودی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان منصوب شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از عدم تعیین رئیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

مخبر دزفولی درباره ریاست هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامي هم گفت: بعد از درگذشت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی هم هیئت موسس و هم هیئت امنای این دانشگاه باید ترمیم شود، زیرا آن مرحوم هم رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و هم رئیس هیئت امنای این دانشگاه بود.

وی ادامه داد: طبق اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی این کار باید با رأی و تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت پذیرد. در این زمینه مقدمات کار در حال انجام است و هر زمانی که به نتیجه برسیم اعلام می‌کنیم.

کد خبر 359222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha