همشهری آنلاین: سومین دوره رقابت های باشگاهی بوچیا در بخش آقایان با قهرمانی زنجان و نایب قهرمانی پیروزی تهران به کار خود پایان داد.

Bochia

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، این مسابقات از روز شنبه، 25 دی ماه با حضور 9 تیم آغاز شد و در پایان تیم های برتر به شرح زیر معرفی شدند:

مقام اول: تیم زنجان

مقام دوم: تیم پیروزی تهران

مقام سوم مشترک: تیم های آسایشگاه مطهری اصفهان و آسایشگاه کهریزک

تیم زنجان با ترکیب امیر متین، علی سلیمی، حسین تقی لو، حسین عباسی، رضا محمدی پناه، فرشید استجلو و حسین اسماعیلی به سرپرستی محمد نوری و به مربیگری سعید یاری در این مسابقات حضور یافته بود و توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

در تیم پیروزی تهران نیز امیر دهقان، ابوالفضل دونده، برهان کوه کن، امیرحسین بنایی، علی اوصانلو، یاور محمودزاده، افشین پرفکر مقدم، محمد عبادی به عنوان ورزشکار حضور داشتند و محمد کوه کن به عنوان سرپرست و علی اوصانلو به عنوان مربی هدایت ورزشکاران را برعهده داشتند.

جواد فرجی، سهیل صفایی، فرامرز قنبری، مسعود تیموری، عبدالحسین جاوری، کاظم سلیمانیان، محمدعلی امینی، محمدحسین رجبی و جواد کدخدایی به عنوان بازیکن و رمضانعلی محرابی به عنوان سرپرست و سید مجید موسوی به عنوان مربی در تیم آسایشگاه مطهری اصفهان حضور داشتند و در تیم آسایشگاه کهریزک تهران نیز رضا خوشبخت، محمد تقوی بیات، قارداش محمد، قاسم قره داغی، امیر رضایی پور، سهراب صفری، داوود عبدی، سید انور حسینی به عنوان بازیکن، محمدامین بکشیری به عنوان سرپرست و عباس صادقیان به عنوان مربی در این مسابقات شرکت کردند.

سید فرهاد میرجاوید کار از تیم بادران تهران به عنوان بازیکن اخلاق، تیم مجتمع رعد به سرپرستی محمدرضا دشتی به عنوان تیم اخلاق، بهروز بربر مقدم از تیم توان یابان خراسان به عنوان فنی ترین بازیکن، و محمدرضا رسولی از تیم مجمتع رعد به عنوان جوان ترین بازیکن مسابقات معرفی شدند.

 

کد خبر 359195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha