سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: حسین فرکی که سابقه مربی‌گری در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی را دارد در خصوص اختلافات بین سرمربی تیم ملی و پرسپولیس گفت هر دو حق دارند.

فرکی

به‌ گزارش ‌ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن، ضمن ارائه گزارشي در باره وضعيت‌ تيم‌اش در خصوص اختلاف‌هاي پيش آمده بين برانكو و كي‌روش گفت: هر دو مربی برای ما قابل احترام هستند. کی‌روش سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است و نمی‌توانیم نکته منفی درباره اش بگوییم. در باره آقای برانکو هم باید بگویم که من ایشان را فردی قابل احترام و کارنامه قابل موجه می‌دانم که زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است. برانکو به عنوان کسی که تیمش صدرنشین است و هواداران زیادی دارد و نماینده ایران در آسیا می‌شود نگاه ملی به او داریم، ولی این اختلافات اصلا به سود فوتبال ایران نیست.

وي افزود: من به عنوان کسی که کار مربیگری را هم در تیم‌ ‌ملی و هم در باشگاه انجام داده‌ام به آقای برانکو حق می‌دهم که برای تیمش نگران باشد. اما از طرفی برنامه‌ریزی‌ها برای کارلوس کی‌روش هم باید طوری باشد که کارش را بتواند انجام بدهد. در مجموع امیدوارم که این موضوع با تعامل و همدلی حل شود و کی‌روش کارش را پیگیری کند و برانکو هم اهدافش را در باشگاه پرسپولیس دنبال کند. اما در مورد آقای برانکو باید بگویم که او واقعا حق دارد. در حال‌ حاضر در شرایطی قرار داریم که جرقه‌ای رخ داده و ما نباید اجازه دهیم از این جرقه آتش سوزی وسیعی ایجاد شود.

کد خبر 359083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha