همشهری آنلاین: هفته ششم از دور دوم لیگ برتر با انجام چهار دیدار و پیروزی تیم‌های نفت آبادان، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان، شهرداری کاشان و شیمیدر تهران دنبال شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در بازی‌های انجام شده و در یکی از حساس‌ترین آنها، تیم‌های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در سالن 17 شهریور آبادان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم پالایش نفت موفق شد با نتیجه 78 بر 65 به برتری دست یابد.

تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری کاشان در سالن امام خمینی اراک رودر روی هم قرار گرفتند که بازی تماشایی شاگردان مجید صالحی در تیم کاشاني به ویژه در نیمه نخست که با حساب 66 بر 28 به سود این تیم تمام شده بود، در پایان هم با برتری 98 بر 79 برایشان رقم خورد.

سومین بازی بین تیم‌های شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی تهران صورت گرفت که در نهایت این بازی نزدیک و فشرده با حساب 63 بر 62 به سود شاگردان فرزاد کوهیان در دانشگاه آزاد اسلامی تمام شد.

بازی تیم‌های شهرداری گرگان و لوله اس شیراز هم که از ساعت 16:15 در گرگان آغاز شده بود، با حساب 84 بر 60 به سود ميزبان به پایان رسید.

آخرین بازی هفته هم بین تیم‌های نیروی زمینی تهران و شیمیدر تهران از ساعت 17:30 در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد که در نهایت این تیم شیمیدر بود که موفق شد با حساب 73 بر 57 صاحب برتری شود.

 

  • نتایج کامل بازی‌های هفته ششم از دور دوم:

 

پالایش نفت آبادان 78 پتروشیمی بندر امام 65

شهرداری تبریز 62 دانشگاه آزاد اسلامی 63

شهرداری گرگان 84 لوله ا اس شیراز 60

شهرداری اراک 79 شهرداری کاشان 98

نیروی زمین تهران 57 شیمیدر تهران 73

 

کد خبر 359034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha