سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ایران تشکیل جلسه داد و درباره کاپیتان و پاسور تیم پیکان رای داد.

S.Maaroof

به گزارش روابط عمومی فدراسيون واليبال، تيم واليبال پيكان تهران و شهرداری تبريز (22 دي ماه)‌ در خانه واليبال تهران به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با حاشيه‌هايی همراه بود. حسين پوركاشيان، ناظر اين مسابقه گزارشی درباره اين ديدار ارائه داد كه منجر به محروميت سعيد معروف از حضور در مسابقه روز یکشنبه (26 دي) تیم پیکان مقابل نماینده اراک تا تشکیل کمیته انضباطی شد.

كميته انضباطی فدراسيون واليبال صبح روز دوشنبه در محل اين فدراسيون تشكيل جلسه داد تا به این موضوع رسیدگی کند.

اين جلسه با حضور محمود افشاردوست (دبيركل فدراسيون واليبال)، سعيد درخشنده (رئيس سازمان ليگ)، علی فرخی (رئیس کمیته انضباطی)، اميدوار حاتمی (رئيس كميته داوران)، حسین پورکاشیان (ناظر ديدار دو تيم پيكان و شهرداری تبريز)، سعید معروف (كاپيتان و پاسور تيم پيكان)، مهدی نفر (سرپرست تیم پیکان) و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضاء برگزار شد.

پس از بحث و بررسی موضوع و صحبت‌های ناظر مسابقه و کایپتان تیم پیکان، رای كميته انضباطی فدراسيون واليبال به قرار زیر اعلام شد:

نظر به این که حسب گزارش ناظر مسابقه تیم‌های پیکان وشهرداری تبریز، سعید معروف بازیکن تیم پیکان با به کار بردن الفاظ دور از انتظار ناظر مسابقه را مورد خطاب قرارداده است و با امعان نظر به این که مطابق مقررات آئین‌نامه انضباطی بی‌احترامی به عوامل اجرایی مسابقات تخلف محسوب می‌گردد، بنابراین با استناد ماده ده آئین نامه انضباطی به ویژه بندهای 38 و 2-39 ، سعید معروف یک جلسه از حضور در مسابقه لیگ محروم گردید . بدیهی است یک جلسه محرومیت نامبرده توسط سازمان لیگ ازجریمه تعیین شده قابل کسر است.

 

کد خبر 359010

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha