همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی گفت: برنامه ای در ۵ حوزه نیروی انسانی، ساختار سازمان نیروی زمینی، تجهیزات و تسلیحات، راهبردها و روش‌ها و اماکن و تاسیسات محضر فرمانده کل قوا ارائه کردیم، که در تمامی این برنامه ها، محور و اساس اوامر مقام معظم رهبری (حفظه الله) است.

 کیومرث حیدری

به گزارش نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع کارکنان ستاد این نیرو عنوان کرد و گفت: به فضل خداوند و به نمایندگی از کارکنان نیروی زمینی حامل سلام شما به ولی امر مسلمین بودم ایشان مطالب بسیار ارزشمند و گران سنگی فرمودند، بنده خداوند را شاکرم که نیروی زمینی ارتش در ذهن نورانی ایشان جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: بنده هیچ ادعایی ندارم که از فرماندهان قبلی بهتر هستم بلکه شاگرد آن عزیزان بوده‌ام. از محضر امیرمحمدی فر، امیر دادرس و امیر پوردستان مطالب زیادی آموخته‌ام، ولی تصمیم دارم گام های بلند تری بردارم و بهترین مطالبی که از این عزیزان آموخته ام را اجرا کنم، جایگاه ما به میزانی است که بتوانیم رضایت فرمانده معظم کل قوا را فراهم آوریم و مهم این است که رفتار ما در چارچوب منویات ولی امر مسلمین باشد و تلاش باید بر این معطوف شود که اوامر ایشان به بهترین نحو اجرا شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: پس از ارائه پنج برنامه محوری نیروی زمینی محضر فرمانده معظم کل قوا، معظم له دو دستور صریح بهبود معیشت کارکنان و ارتقاء توان رزمی را بیان فرمودند.

امیر سرتیپ حیدری توضیح داد، ماموریت اول بنده بهبود وضعیت معیشت کارکنان خواهد بود، چون روحیه بسیار مهم است و از ابزار و تجهیزات بدون روحیه نمی توان بخوبی استفاده کرد.

کد خبر 358948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha