مدیرکل امور زنان شهرداری تهران از ارائه تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰ درصدی پوشاک در پنجمین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی تسنیم خبرداد.

لباس

الهه عطايي با اشاره به برگزاري پنجمين جشنواره مد و لباس ايراني اسلامي تسنيم كه از چهارشنبه گذشته فعاليت خود را آغاز كرده است، گفت: از لحاظ بصري و زيبايي‌شناختي سعي شده نمايشگاه امسال متفاوت‌تر از ساليان قبل باشد كه اين مسئله در ابتداي ورود به محوطه اين نمايشگاه براي بازديدكنندگان خودنمايي مي‌كند. وي با بيان اينكه در اين نمايشگاه از مراكز مهارت‌آموزي كوثر زنان سرپرست خانوار نيز براي حضور دعوت شده، گفت:

توليد و دوخت آثار برگزيده كه توسط هيأت داوران انتخاب شده‌اند نيز توسط زنان سرپرست خانوار انجام شده است و اين زنان در كنار ۸۰ توليدكننده بزرگ و مطرح حوزه برند زنانه حاضر در اين نمايشگاه، مشغول به فعاليت هستند.عطايي با اعلام خبر تخفيف ۳۰ تا ۵۰ درصدي ويژه مردم در اين نمايشگاه افزود:

قيمت‌هاي اين نمايشگاه براساس تعرفه‌هاي انجمن پوشاك كشور تعيين شده و پس از آن تخفيف ۳۰ تا ۵۰ درصدي را براي البسه انتخاب كرديم. پنجمين جشنواره مد و لباس تسنيم از ۲۲‌تا ٢٩ دي‌ماه در محل نمايشگاه‌هاي دائمي شهرداري تهران در بوستان گفتگو برپاست.

کد خبر 358591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha