همشهری آنلاین: استقلال نیم فصل دوم لیگ برتر را با برد مقابل نفت تهران آغاز کرد. پیروزی یک بر صفر در برابر نفت.

ss

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، نفت تهران از ساعت ۱۶:۳۵ میزبان استقلال تهران بود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اما کمتر از یک ماه پیش شاگردان علی دایی موفق شدند در یک بازی پر حاشیه استقلال را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست دهند و همین موضوع بر حساسیت های این بازی افزوده بود.

این دیدار که نخستین بازی هر دو تیم در دور برگشت لیگ برتر بود در پایان با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

امید ابراهیمی در دقیقه ۵۹ تک گل تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال با ۲۵ امتیاز به جایگاه پنجم صعود کرد و نفت تهران نیز کماکان با ۲۳ امتیاز تا رده ششم پایین رفت.

رضا اسدی، وحید حمدی نژاد و عیسی آل کثیر از نفت و سید حسین حسینی، مجید حسینی و امید ابراهیمی از استقلال با کارت زرد داور مواجه شدند.

قضاوت این بازی را تورج حق وردی به همراه دستیارانش محمدرضا منصوری، علی میرزابیگی و محمدحسین ترابیان بر عهده دارند.

نیمه نخست:

در دقیقه ۹، شوت از راه دور ایمان مبعلی پس از برخورد با بازیکن استقلال در مقابل دروازه به سیدحسین حسینی رسید.

در دقیقه ۱۸، یعقوب کریمی با توپ برگشتی از محوطه جریمه نفت را با شوت محکمی به سمت نفت شلیک کرد که با واکنش خوب میلاد فراهانی همراه شد.

در دقیقه ۳۲، یک بار دیگر توپ مقابل محوطه جریمه به ایمان مبعلی رسید اما شوت محکم و نه چندان دقیق او از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

گل: در دقیقه ۵۹، پس از خطای مدافعان نفت روی کاوه رضایی از فاصله حدودا ۲۰ متری داور اعلام خطا کرد که امید ابراهیمی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه فنی و در حالی که فرهانی به سمت توپ حرکت نکرده بود، دروازه شاگردان دایی را باز کرد و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

در دقیقه ۶۷، شاگردان دایی حمله را از سمت چپ زمین استقلال آغاز کردند که توپ در داخل محوطه جریمه به عیسی آل کثیر رسید اما ضربه آرام او را حسینی در آغوش گرفت.

در دقیقه ۸۰، شوت کاوه رضایی به سمت دروازه فراهانی پس از برخورد به پای مدافع نفت به دیرک دروازه این تیم اصابت کرد و راهی کرنر شد.

این دیدار حساس در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال همراه شد تا پس از چند بازی ناکامی آبی‌ها در شروع نیم فصل دوم نخستین پیروزی خود را به دست بیاورند.

ترکیب نفت: میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، رضا علیاری، آرش رضاوند، عیسی آل کثیر، اکبر صادقی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی ( عباس بوعذار ۸۰ )، ایمان مبعلی، فرید محمدی زاده و ارسلان مطهر.

سرمربی: علی دایی

ترکیب استقلال: حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی ( علی قربانی ۷۶) و کاوه رضای (وریا غفوری 91)

سرمربی: علیرضا منصوریان

کد خبر 358518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha