همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران امنیت بی نظیری در منطقه دارد که این امنیت یک شبه حاصل نشده و محصول تلاش بلند مدت تعداد زیادی از فرماندهان و شهداء است.

 امیرعلی حاجی زاده

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده روز چهارشنبه در آیین یازدهمین سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار احمد کاظمی(فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه) و شهدای عرفه در جمع خبرنگاران افزود: برقراری این امنیت پایدار از تلاش های خالصانه شهید حاج احمد کاظمی و یاران شهیدش حاصل شده که امروز ما نتیجه آن را در سراسر کشور مشاهده می کنیم.

وی توضیح داد: شهید حاج احمد کاظمی یکی از کسانی بود که هم در دوران دفاع مقدس موثر بود و تاثیرات و هم در امنیت امروز که حاصل تلاش های این شهید عزیز و یارانش است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد:این امنیت به واسطه تبعیت و پیروی از ولایت و اجرای فرامین و دستور ات مقام معظم رهبری حاصل شده است.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: امروز مردم بزرگ باید قدر شناس این شهید و سایر شهدا باشند. هرچه امروز داریم بویژه امنیت، حاصل تلاش این عزیزان است.

وی در پایان اظهار کرد؛ما همیشه از خدا خواستیم که مرگ ما را شهادت قرار دهد و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم و بتوانیم برای اسلام و ملت ایران خدمت کنیم.

کد خبر 358474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha