همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت الله علی اکبرهاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

رفسنجانی

به گزارش روابط عمومی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی درپی ارتحال آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادرکرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون

رحلت مجاهد خستگی ناپذیر، روحانی مبارز، آیت الله علی اکبرهاشمی رفسنجانی، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را که در زمره ی حواریّون حضرت امام خمینی (ره) و یاران دیرین رهبرمعظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) و از استوانه های انقلاب اسلامی ایران به شمار می رفت و عمر خود را در مجاهدت برای اعتلای اسلام عزیز و پیشبرد آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد، موجب تأثّر و تأسف گردید.

«بی تردید نقش آفرینی های بزرگ آن مبارز کهنسال و خدمات ارزنده وی در طول دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و سپس درعرصه های مختلف مسئولیتی در نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران به ویژه درجایگاه ریاست جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی ماندگار و یادآوری آن عزم راسخ در صراط مستقیم اسلام، همراهی با ولایت و تلاش در راه انقلاب و خدمت به پیشرفت و آبادانی کشور را مورد تاکید قرار خواهد داد.

این مصیبت سخت و جانکاه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی)، ملت شریف ایران ، روحانیت معزّز و خانواده محترم آیت الله هاشمی رفسنجانی تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

کد خبر 358324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha