همشهری آنلاین: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: که بالغ بر ۴۸۲ تن و ۵۰۰ کیلو کشفیات داشته ایم یعنی به طور متوسط روزانه بیش از دو تن مواد مخدر در کشور کشف می‌شود.

به گزارش مهر، سردار مسعود زاهدیان در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: بحث مواد مخدر به عنوان یکی از پنج تهدید، جامعه جهانی را در معرض خطر قرار داده است. همجواری بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در همسایگی ایران تکلیف ما را در راه مبارزه با جریان های قاچاق مواد مخدر بسیار سخت می کند. امروز پلیس ایران بزرگترین کاشف مواد مخدر در سطح دنیاست و مرجعی است برای پلیس های دیگر و الگوی پلیس های دیگر جهان شده و دستاوردهایش را به پلیس های دیگر منتقل می کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: طی سنوات گذشته تولید مواد مخدر در افغانستان افزایش داشته و امسال پیش بینی می شود بیش از ۷ هزار تن مواد در این کشور کشت و برداشت شود و این پدیده یک سونامی برای جهان است. در راستای این پدیده شوم در بعد مواد مخدر سنتی که ریشه گیاهی دارند و چه مواد صنعتی که تولیدات غرب است این رسالت را داریم که ظرفیت های اجتماعی را در راه مبارزه با مواد مخدر افزایش دهیم تا با این پدیده شوم برخورد منسجم و سازمان یافته مردمی را داشته باشیم.

 

کد خبر 357593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha