مرد میانسال که می‌خواست خودش را آتش بزند با تلاش بازپرس جنایی پایتخت و مأموران کلانتری سیدخندان از مرگ نجات یافت.

ساعت 22جمعه‌شب مأموران كلانتري 120سيدخندان با قاضي محسن مديرروستا بازپرس جنايي تهران تماس گرفتند و گفتند كه مردي حدودا50ساله قصد دارد خودش را به آتش بكشد. مأمور كلانتري مي‌گفت مرد ميانسال در يك دست ظرف بنزين و در دست ديگرش فندك گرفته و مدام تهديد مي‌كند كه اگر با رئيس پليس تهران يا دادستان صحبت نكند اقدام به‌خودسوزي مي‌كند.

مرد ميانسال حتي مقداري بنزين در پياده رو مقابل خانه‌اش ريخت و آنجا را آتش زد و مدام تهديد مي‌كند كه اگر به خواسته‌اش عمل نكنند خود را آتش مي‌زند. درچنين شرايطي ماموركلانتري به درخواست بازپرس جنايي، گوشي موبايل را در اختيار مرد ميانسال قرار داد تا وي را آرام و منصرف كند.

مرد ميانسال به قاضي جنايي گفت كه يك سال و نيم در زندان بوده و در آنجا فردي به سرش كوبيده و جمجمه‌اش را شكسته است. او مي‌گفت كه از آن فرد شكايت كرده اما با گذشت اين مدت هنوز هيچ اقدامي در پرونده‌اش صورت نگرفته، براي همين مي‌خواهد رئيس پليس يا دادستان تهران را ملاقات كند تا به پرونده‌اش رسيدگي كنند.

بازپرس جنايي تهران پس از صحبت‌كردن با مرد ميانسال او را آرام كرد؛ بنابراين يكي از مأموران كلانتري به او نزديك شد و ظرف بنزين را از دست او گرفت. به اين ترتيب با اقدام بموقع مأمور كلانتري و صحبت‌هاي بازپرس جنايي، مرد ميانسال از مرگ نجات پيدا كرد. به گزارش همشهري، قاضي جنايي دستور بازداشت مرد ميانسال را به‌خاطر اخلال در نظم عمومي صادر كرد و پرونده براي تحقيقات به دادسراي ناحيه‌4تهران فرستاده شد.

کد خبر 357283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha