سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

زنی که پسرش در جنایتی هولناک به قتل رسیده، در دادگاه گفت اگر دخترش که به سرطان مبتلاست درمان شود، قاتل را می‌بخشد.

اين جنايت روز 11آذر‌ماه سال گذشته در تهرانپارس اتفاق افتاد و در جريان آن مرد 42ساله‌اي با ضربات چاقو به قتل رسيد. در جريان تحقيقات پليس معلوم شد عامل اين جنايت دختري 20ساله است. او در اعترافاتش گفت: مقتول از دوستان خانوادگي ما بود و رفت‌وآمدهايش به خانه‌مان باعث شده بود همسايه‌ها فكر كنند كه او پدر من است.

مدتي بود كه من به‌تنهايي زندگي مي‌كردم و روز حادثه مادرم به خانه‌ام آمده بود كه اين مرد هم وارد شد. او آن روز حالت طبيعي نداشت و ناگهان به طرفم حمله كرد. با يكديگر درگير شديم و بعد از يك كشمكش با يك چاقوي ميوه‌خوري به او ضربه زدم و او جان باخت. با اعترافات دختر جوان پرونده وي با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در ابتداي جلسه محاكمه كه صبح ديروز در شعبه دوم به رياست قاضي محسن زالي بوئيني برگزار شد مادر مقتول به‌عنوان ولي دم در جايگاه ايستاد تا خواسته‌اش را مطرح كند. او گفت: من 2فرزند داشتم كه يكي از آنها به قتل رسيد و دخترم هم آنقدر غصه برادرش را خورد كه به سرطان مبتلا شد.

وي ادامه داد: يك روز ديگر نخستين جلسه شيمي درماني دخترم شروع مي‌شود و با اينكه دل خوشي از قاتل پسرم ندارم، اما اگر دخترم درمان شود قاتل را مي‌بخشم. به‌دنبال اظهارات اين زن رئيس دادگاه ختم جلسه را اعلام كرد و به ولي دم 2هفته مهلت داد تا تصميم خود را درخصوص متهم به قتل به دادگاه اعلام كند.

کد خبر 356924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha