دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

از منافقینی که در عملیات نظامی علیه ایران مشارکت کردند خیلی عجیب نیست که به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا متوسل شوند و از او بخواهند تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کند.

دونالد ترامپ

بعد از نامه‌اي كه 30معاند نظام به ترامپ نوشته و از وي خواستند كه تحريم‌ها عليه ايران را بازگرداند، حالا شبكه فاكس‌نيوز به نقل از يك منبع نزديك به تيم ترامپ نوشته كه منافقين به‌دنبال ديدار با ترامپ و ترغيب وي به بازگرداندن تحريم‌هاي ايران هستند. 2روز پيش نامه‌اي به امضاي 30معاند نظام خطاب به ترامپ منتشر شد. آنها با بيان اينكه ايران و داعش 2روي سكه‌اند از ترامپ خواسته بودند عليه ايران اقدام كند و تحريم‌ها را بازگرداند. امضا‌كنندگان اين نامه كه خود را فعالان سياسي و حقوق بشري معرفي كرده‌اند ايران را در كنار داعش قرار داده و گفته‌اند امضاي قرارداد (هسته‌اي) با حكومتي كه حمايت كامل از گروه‌هاي حماس و حزب‌الله دارد زمينه‌ساز فجايعي دردناك است. اسامي چهره‌هايي مثل احمد باطبي كه سال 1387از ايران گريخت وبا شبكه خبري صداي آمريكا همكاري مي‌كرد، عبدالرضا احمدي از متهمان امنيتي سال 88و نويسنده سايت راديو فردا و يا نيما راشدان در اين فهرست ديده مي‌شود. در فضاي توييتر فعالان شبكه‌هاي اجتماعي نامه اين 30نفر را به سخره گرفته و از آنان به‌عنوان وطن فروشان ياد كردند.

اين 30نفر كه با عنوان‌هايي مثل مدافع حقوق بشر و فعال سياسي نامه خودشان به ترامپ را امضا كرده بودند از رئيس‌جمهور آمريكا خواسته‌اند كه به ايران اعلام كند ايالات متحده تهديدات جمهوري اسلامي ايران عليه اعراب را تحمل نخواهد كرد.

به‌دنبال انتشار اين نامه شبكه فاكس نيوز هم از تلاش منافقين براي ملاقات با ترامپ خبر داد. گروهي از منافقين با اشاره به وعده‌هاي انتخاباتي ترامپ از وي خواسته‌اند در اين توافق بازنگري كند و با آنها به‌صورت تلفني گفت‌وگو و يا ديدار كند. شبكه فاكس نيوز به نقل از يكي از اعضاي منافقين نوشته است: آمريكا بايد سياست‌هاي سختگيرانه‌اي عليه نقض حقوق بشر در ايران و همچنين عمليات‌هاي تروريستي ايران در نظر بگيرد. در پرونده سازمان تروريستي مجاهدين خلق (منافقين) كشتار مردم بي‌گناه (اين گروه تنها بين سال‌هاي 1361تا 1367بيش از 12هزار نفر از مردم ايران را به شهادت رساندند)، خيانت به كشور و جاسوسي براي دولت‌هاي متخاصم ديده مي‌شود. اين تلاش‌ها تنها نمونه‌هاي تحركات معاندان نظام عليه وطن بعد از پيروزي دونالد ترامپ نيست. پيش از اين فرزند شاه مخلوع ايران نامه‌اي به ترامپ 48ساعت بعد از پيروزي وي نوشت و خواستار تغيير در نظام جمهوري اسلامي شد.

  • واكنش‌هاي مجازي به نامه 30معاند

نامه 30نفر به ترامپ واكنش‌هاي مختلفي در شبكه‌هاي اجتماعي داشت. به‌طوري كه در توييتر هشتگ #نامه_به_ترامپ فعال و به يكي از هشتگ‌هاي پربازديد تبديل شد. بخش‌هايي از اين واكنش‌ها را بخوانيد:
امضاكنندگان #نامه_به_ترامپ نياز دارند به آشنايي با: منطق، شرف، انصاف، سياست، روزنامه‌نويسي به زبان انگليسي و اينكه موشك بالستيك چيست!
اگربراي دارو درتحريم دويده بودن نمي‌گفتند حمايت از تحريم؛ تحريم معني عملي‌اش همان قفل شدن سيستم بانكي و هر نوع خريد وفروش خارجي
خائن‌تر از اين افرادي كه #نامه_به_ترامپ زدن ايران رو بيشتر تحريم كنه كساني هستند كه از اين وطن فروش‌ها طرفداري ميكنن.
ببخشيد وسط #نامه_به_ترامپ مزاحم شدم از ديوارنوشته‌هاي #حلب ميگم! وطن مسافرخانه نيست كه تركش كنيم، وقتي ديگر خدماتش خوب نيست. ما اينجاخواهيم ماند.
#كربلاي_۴ با خيانت منافقين و كمك آمريكا شكست خورد لااقل حرمت ايران رو نگه ميداشتيد و در سالروزش زبان به كام مي‌گرفتيد.
تا اونجايي كه من خبردارم اين #سي_نفر سابقه درخواست عاجزانه براي حمله نظامي به ايران رو هم قبلا توي كارنامه‌شون ثبت‌كردن.
چند جوان رعنا در سوريه براي دفاع از ايران شهيد شدند، در روزهايي كه چند #خائن در بارهاي واشنگتن #نامه_به_ترامپ را براي حمله به مردم مي‌نوشتند؟
#نامه_به_ترامپ، از مصاديقِ خيانت به وطن و دشمني با مردم. حتمن نبايد جاسوس باشي تا خائن لقب بگيري.

کد خبر 356658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha