دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

«چندین بار تا پای طلاق پیش رفتیم اما از ترس پرداخت مهریه ۱۳۶۰ سکه‌ای بی‌خیال جدایی شدم.» این بخشی از اعترافات مرد همسرکشی است که چند ساعت پس از دستگیری به زبان آورد.

متهم

اين مرد اما روز گذشته وقتي به دادسراي جنايي تهران منتقل شد، خودش را به ديوانگي زد و مدعي شد كه همسرش امواج منفي داشت. صبح يكشنبه جنايتي هولناك در آپارتماني در غرب تهران رخ داد. مأموران پليس وقتي به محل حادثه رفتند، زني 35ساله خون‌آلود مقابل در ورودي افتاده بود و كمي آنطرف‌تر شوهر وي روي مبل درحالي‌كه چاقو به‌دست داشت، نشسته بود.

مرد جوان خودزني كرده و شكمش زخمي بود. دختر دوازده ساله آنها كه شاهد درگيري پدر و مادرش بود به‌شدت گريه مي‌كرد و وحشت‌زده بود. به گفته همسايه‌ها زن جوان دقايقي قبل‌تر با داد و فرياد تقاضاي كمك كرده و آنها با شنيدن صداي درگيري زوج جوان پليس را خبر كرده بودند.

در ادامه زن جوان به بيمارستان منتقل شد اما به‌دليل خونريزي شديد جانش را از دست داد. با گزارش ماجرا به قاضي محسن مديرروستا، كشيك جنايي تهران، شوهر مقتول بازداشت شد. او در همان بازجويي‌هاي اوليه گفت: از مدتي قبل با همسرم و خانواده‌اش به‌دليل اختلافات خانوادگي، درگيري داشتم. حتي چندين‌بار كه اختلاف ما بالا گرفت،

تصميم به طلاق گرفتيم اما همسرم تهديد مي‌كرد كه مهريه 1360سكه‌اي‌اش را به اجرا مي‌گذارد. براي همين من بي‌خيال جدايي مي‌شدم. وي گفت: ساعت 7صبح روز حادثه همسرم مرا بيدار كرد و با لحن بدي از من خواست به سركار بروم. باز با هم درگير شديم كه نفهميدم چه شد به آشپزخانه رفتم، دوتا چاقو برداشتم و به او ضربه زدم؛ حتي قصد خودكشي داشتم اما زنده ماندم.

اگرچه متهم 39ساله در اداره آگاهي تهران مو به مو جزئيات جنايت را شرح داده بود اما ديروز وقتي براي انجام تحقيق به شعبه ششم بازپرسي منتقل شد، وانمود مي‌كرد كه جنون دارد؛ حتي مدعي شد كه 2سالي است قرص اعصاب مصرف مي‌كند. او گفت: 13سال پيش با همسرم ازدواج كردم. اختلافمان جدي نبود اما روز حادثه احساس كردم كه امواج منفي دارد و صدايي در مغزم مي‌گفت بايد او را به قتل برسانم تا امواج از بين بروند؛ حتي متوجه گريه‌هاي دخترم هم نشدم و وقتي به خودم آمدم كه كار از كار گذشته بود. پس از اعترافات متهم، او با قرار بازداشت در اختيار اداره آگاهي قرار گرفت.

کد خبر 356014

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha