همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای، همه مشمولان دانش آموختگان دانشگاه‌ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه ۱۳۹۵ هستند به خدمت، فرا خواند.

مشمولان

به گزارش اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان یاد شده شامل همه دانش آموختگان دوره‌های کاردانی، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور است که برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به تاریخ اعلام شده را دریافت کرده‌اند.

براساس این گزارش، تمام مشمولان نامبرده ، موظفند روز چهارشنبه اول دی ماه 95 در محل و ساعت اعلام شده سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان در مراکز آموزش نیروهای مسلح، حضور یابند؛ ضمن اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، همچنین، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیک ترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و پس از دریافت برگ یاد شده بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

مشمولان باید برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه و کارت ملی را هنگام مراجعه و اعزام به خدمت، همراه داشته باشند.

کد خبر 355993

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha