همشهری‌آنلاین: آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر نیاوران پنج شنبه ۲۵ آذر ماه همزمان با ایام فرخنده هفته وحدت و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر مهربانی‌ها در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

جشنواره شعر نیاوران ۲

 روابط عمومی بنیاد آفرینش هنری نیاوران ضمن اعلام این خبر آورده است: دومین جشنواره «شعر نیاوران» با هدف اعتلای زبان پارسی، فرهنگ اصیل آیینی و ملی، ترویج صلح و دوستی و حمایت از محیط زیست با زبان هنر، و کشف استعدادهای جوان از سوی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران در دو بخش آزاد و ویژه برگزار شد و در مراسم اختتامیه اسامی نفرات برتر و آثار برگزیده این جشنواره اعلام خواهد شد.

این آیین با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید برجسته حوزه شعر و ادبیات، پژوهشگران و دانشجویان حوزه ادبیات همچنین اعضای هیات داوران و شرکت کنندگان در جشنواره از ساعت 17:30 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

رونمایی از کتاب پایتخت شعر 2 گزیده اشعار دومین جشنواره شعر نیاوران و اجرای گروه موسیقی ماهی‌ها به خوانندگی حجت اشرف‌زاده، از بخش های ویژه آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر نیاوران خواهد بود.

پس از انتشار فراخوان دومین جشنواره شعر نیاوران به دبیری محمد سلمانی، 3830 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از بررسی آثار، اسامی نفرات برتر در دو بخش آزاد و ویژه این جشنواره، در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.

کد خبر 355477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha