شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
۰ نفر

زن و مردی که در جریان ۲جنایت جداگانه همسران خود را در بوشهر و گیلان به قتل رسانده بودند دستگیر شدند.

نخستين جنايت در روستاي نقره‌ده بندركياشهر در استان گيلان رخ داد. به‌دنبال دعوا و درگيري بين زن و شوهر جواني در اين روستا، مرد با چاقو به همسرش حمله كرد و جان تازه‌عروسش را گرفت. اين اتفاق درحالي رخ داد كه تنها 6ماه از شروع زندگي مشترك اين زوج گذشته بود.

مرد پس از حمله به همسرش و مجروح كردن او، وي را به بيمارستان رساند كه متأسفانه زن جوان جانش را از دست داد و مرد به كلانتري رفت و خود را تسليم كرد. دومين جنايت اما در بوشهر رخ داد و در جريان آن زني به‌دليل اختلافات خانوادگي با همدستي يكي از بستگانش، همسرش را به قتل رساند.

عاملان جنايت پس از قتل، جسد مرد جوان را به پارك ليان بوشهر برده و در آنجا رها كردند كه ساعتي بعد، مردي كه همراه فرزندش براي تفريح به پارك رفته بود، با ديدن جسد، پليس را خبر كرد. هرچند مرد جوان به طرز فجيعي به قتل رسيده بود و شناسايي چهره‌اش مقدور نبود اما كارآگاهان در بررسي‌ها به سرنخ‌هايي دست يافتند كه نشان مي‌داد مقتول مردي 45ساله است. با شناسايي هويت اين مرد همسرش تحت بازجويي قرار گرفت كه در همان تحقيقات اوليه راز جنايت را برملا كرد. او مدعي شد كه همسرش را با همدستي يكي از بستگانش و به‌دليل اختلافات خانوادگي به قتل رسانده است و به اين ترتيب راز اين جنايت نيز فاش شد.

کد خبر 355101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha