همشهری آنلاین: کمپانی پارامونت عنوان هشتمین فیلم «سریع و خشمگین» را اعلام کرد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، کمپانی پارامونت سازنده مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» که تاکنون فروشی بیش از ۳ میلیارد دلار را در سراسر جهان تجربه کرده‌اند، اعلام کرد فیلم هشتم این مجموعه با عنوان «سرنوشت خشمگین‌ها» روی پرده‌ها می‌رود.

هم‌زمان با نمایش تیزر جدیدی از این فیلم، اعلام شد این فیلم که تا کنون از آن با عنوان «سریع ۸» یاد می‌شد، ۱۴ آوریل راهی سینماها خواهد شد.

بازیگران همیشگی این مجموعه شامل وین دیزل، دواین جانسون، جیسون استتم، میشل رودریگز، تیرس گیبسون، کریس بریجز، ناتالی امانوئل، السا پاتاکی و کرت راسل در این قسمت هم حضور خواهند داشت.

علاوه بر این گروه، شارلیز ترون، اسکات ایستوود و هلن میرن نیز به مجموعه بازیگران این فیلم پرطرفدار افزوده شده‌اند. این فیلم از کوبا تا نیویورک و تا دریای بارنتس در آتلانتیک امتداد می‌یابد.

داستان این قسمت دام و لتی با بازی دیزل و رودریگز را در ماه عسل دنبال می‌کند تا یک زندگی نرمال را شروع کنند. اما با ورود یک زن اسرارآمیز با بازی شارلیز ترون، دنیای آنها دوباره به مسایل جنایی گره می‌خورد.

این قسمت را اف گری گری کارگردانی کرده و نیل اچ. موریتس، مایکل فاترل و دیزل به عنوان تهیه کننده در آن نقش داشته‌اند.

«خشمگین ۷» در سال ۲۰۱۵ سریع‌ترین فیلم جهان شد که به فروش یک میلیارد دلار دست یافت و ششمین فیلم پرفروش جهان در فهرست پرفروش‌های تاریخ شد و در مجموع ۱.۵ میلیارد دلار فروخت. این فیلم پس از درگذشت پل واکر اکران شده بود و بخش‌هایی از شخصیت واکر که در زمان حیات او فیلمبرداری نشده بود، با کمک جلوه‌های تصویری و نیز حضور برادران وی ساخته شد.

کد خبر 355060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha