چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم مازندران به عنوان صدرنشین بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور والیبال نشسته معرفی شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، در دیدار فینال تیم مازندران با نتیجه سه بر یک از سد تیم تهران گذشت و به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم تهران نیز نایب قهرمان شد.

در دیدار رده‌بندی تیم‌های گلستان و قزوین با هم روبرو شدند که تیم گلستان با پيروزي دو بر سه توانست در جایگاه سوم این رقابت‌ها بایستد و عنوان چهارم نیز به قزوین رسید.

در دیدار فینال این مسابقات چهار ملی‌پوش در ترکیب دو تیم حضور داشتند كه بر جذابیت رقابت نهایی افزوده بود. در تیم مازندران مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی و مجید لشگری و در تیم تهران نیز داود علیپوریان حضور داشتند و در مجموع این مسابقات و در ترکیب تیم‌های مختلف، 10 بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال نشسته برای تیم‌های استانی خود بازی کردند.

این مسابقات از 13 آذر ماه با حضور 30 تیم در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس آغاز به کار کرد و تیم‌ها در 8 گروه سه و چهار تیمی تقسیم شدند.

مسابقات با صعود 16 تیم ادامه یافت و از آن پس دیدارها به صورت حذفی برگزار شد و در نهایت بر اساس نتایج به دست آمده، در رقابت‌های آتی قهرمانی کشور، 8 تیم اول به رقابت‌های دسته یک، 8 تیم دوم به مسابقات دسته دو و سایر تیم‌ها نیز به دسته سه راه یافتند.

 

کد خبر 354777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha