دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ اسرارآمیز زنی در میان شعله‌های آتش، از سوی تیم جنایی آغاز شده است.

هنوز مشخص نيست كه زن جوان به قتل رسيده يا دست به‌خودسوزي زده است. 21تيرماه امسال مسئولان بيمارستان سوانح سوختگي پايتخت با قاضي ايلخاني، كشيك جنايي تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز زن جواني دادند. او بر اثر سوختگي شديد جانش را از دست داده بود. آنطور كه مشخص بود اين زن 6روز قبل‌تر به‌دليل سوختگي در بيمارستان بستري شده و از آنجا كه مرگ وي مرموز بود با دستور قاضي، تحقيقات در اين خصوص آغاز شد.

كارآگاهان در ابتدا به پرس و جو از شوهر وي پرداختند. او گفت: روز حاثه با همسرم درگير شدم و او با ريختن بنزين، خودش را به آتش كشيد. در همين حال خانواده قرباني به دادسراي جنايي مراجعه كردند و به طرح شكايت از داماد خود پرداختند. آنها عنوان كردند كه دخترو دامادشان با هم اختلاف داشتند و احتمال مي‌دهند كه دامادشان با ريختن بنزين روي دخترشان، او را به آتش كشيده است.

در چنين شرايطي قاضي دستور احضار شوهر وي به دادسرا را صادر كرد. وي ديروز وقتي در شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران حاضر شد، به قاضي ايلخاني گفت: 3سال بود كه با همسرم ازدواج كرده بودم اما اين اواخر به‌شدت با هم اختلاف داشتيم و مدام درگير بوديم. روز حادثه هم بر سر حرف و حديث‌هايي كه خانواده او مطرح كرده بودند با هم درگير شديم. من هربار بعد از دعوا از خانه بيرون مي‌روم تا هوايي بخورم.

آن روز هم از خانه بيرون رفتم و چند دقيقه بعد وقتي به خانه برگشتم ناباورانه همسرم را در ميان شعله‌هاي آتش ديدم بلافاصله به سمت او رفتم و با پتو آتش را خاموش كردم و بعد با كمك همسايه‌ها او را به بيمارستان رساندم.در ادامه قاضي از او پرسيد: همسرت از كجا بنزين تهيه كرده و روي خودش ريخته بود؟ مرد جوان پاسخ داد: من در پيك موتوري كار مي‌كنم و هميشه مقداري بنزين داخل ظرفي در خانه نگه مي‌دارم اما فكرش را نمي‌كردم كه همسرم به سرش بزند و با بنزين خودسوزي كند. به گزارش همشهري، هم‌اكنون تحقيقات بادستور قاضي جنايي درخصوص اين پرونده صادر شده تا معماي مرگ اسرارآميز زن جوان فاش شود.

کد خبر 354583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha