همشهری آنلاین: آمار ضعیف لسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ممکن است در نهایت منجر به سقوط این تیم شود.

لسترسیتی

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لسترسیتی تاکنون بدترین آمار را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بر جای گذاشته است. تیم کلودیو رانیری در ۱۴ هفته، تنها ۱۳ امتیاز کسب کرده است. لستر که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود اکنون باید برای فرار سقوط رقابت کند.

آمار به ثبت رسیده لستر بدترین آمار یک مدافع عنوان قهرمانی در تاریخ لیگ انگلیس محسوب می‌شود. چلسی که سال ۲۰۱۵ قهرمان شده بود، در سال گذشته در ۱۴ هفته ۱۵ امتیاز کسب کرد. این آمار بدی برای تیم قهرمان محسوب می‌شود اما با این حال دو امتیاز بیشتر از لستر کسب کرد. رانیری پس از شکست برابر ساندرلند گفت: برای سقوط نکردن رقابت خواهیم کرد.

یکی از دلایل ضعف لستر، پایین آمدن آمار گلزنی جیمی واردی و ریاض محرز است. همچنین این تیم جانشینی برای انگولو کانته در تیم ندارد. اگر شرایط روباه ها بهتر نشود، لستر اولین تیمی خواهد شد که در لیگ انگلیس یک فصل پس از قهرمانی به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

شرایط لستر در لیگ قهرمانان اروپا کاملا متفاوت است. شاگردان رانیری در حالی آخرین بازی مرحله گروهی‌شان را در این هفته برگزار می‌کنند که پیش از این به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم صعود کردند. لستر از پورتو نزدیک‌ترین رقیبش، پنج امتیاز بیشتر کسب کرده است.

کد خبر 354551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha