مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: از ۱۲۰ هزار تاکسی در کشور، ۳۳ هزار و ۱۸۷ تاکسی فرسوده از اسفند سال گذشته تا ۱۱ آذر سال جاری نوسازی شده است.

تاکسی

به گزارش ایرنا، حسن اخلاقی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان سال جاری نیز نزدیک به 30 هزار تاکسی جدید جایگزین و ناوگان تاکسیرانی نوسازی می‌شود.

عضو هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ادامه داد: هم اکنون 68هزارو 724 نفربرای نوسازی تاکسی درکشور نام نویسی کرده و همچنان روند ثبت نام تاپایان سال ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دارندگان تاکسی‌های فرسوده که امسال نسبت به نوسازی خودروی خود اقدام نکنند فرصت خود را از دست می‌دهند و سال آینده طرح توسعه ناوگان تاکسی اجرای خواهد شد.

اخلاقی اظهار داشت: 200 میلیون ریال تسهیلات و همچنین 55 میلیون ریال برای خرید تاکسی فرسوده به مالک خودرو برای نوسازی تاکسی فرسوده پرداخت می‌شود.

عضو هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با اشاره به برنامه راه اندازی تاکسی گردشگری در شهرهای مختلف کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موضوع در اتحادیه در حال بررسی است و پس از امضاء تفاهم نامه‌ای که بین اتحادیه تاکسیرانی کشور و میراث فرهنگی وارد مرحله اجرایی می‌شود.

وی اشاره کرد : خودروهای مورد نیاز اجرای این طرح در حال شناسایی و بررسی است و امید می‌رود برای شش ماهه دوم سال آینده تاکسی گردشگری در کشور عملیاتی شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس ابراز داشت: شهر بندرعباس دارای 2 هزار و 844 تاکسی است که 2 هزار و 79 دستگاه آن فعال، 341 دستگاه نیمه فعال، 424 خودرو غیرفعال و 299 تاکسی نیز نوسازی شده است.

کد خبر 354415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha