همشهری آنلاین: رئیس کمیته امداد دلیل فروش ملک سوهانک را بیان کرد و گفت: قرار نبود که با فروش ساختمان سوهانک و جابه‌جایی صورت گرفته، اتفاق خاصی برای مددجویان بیفتد.

فتاح

به گزارش فارس، پرویز فتاح در رابطه با آخرین وضعیت ساختمان سوهانک و کمک به وضعیت مددجویان این سازمان گفت: قرار نبود که با فروش ساختمان سوهانک و جابه‌جایی صورت گرفته، اتفاق خاصی برای مددجویان بیفتد.

وی ادامه داد: ساختمان سوهانک برای ما بزرگ و دور بود و در شمال شهر قرار داشت، فضای اضافی داشتیم و ما هم دیدیم چون مورد نقد مردم هستیم و در این رابطه با کنایه با ما حرف می‌زنند، این ساختمان را دادیم و به وسط شهر آمدیم و اکنون در میدان آزادی مستقر شدیم.

فتاح افزود: با این جابه‌جایی درست است که جایمان محدودتر شده اما به مردم نزدیک‌تر شدیم و ضمن اینکه در این جابه‌جایی یک اختلاف قیمت پیدا کرده‌ایم و گفته‌ایم که زمانی که این ملک به فروش برسد آنچه دست ما را بگیرد برای قرض‌الحسنه خواهد رفت.

وی گفت:‌ این اقدام را آغاز کرده و ادامه می‌دهیم. صندوق قرض‌الحسنه را نیز به همین منظور ایجاد کرده‌ایم و ملک سوهانک و مبنای قیمتش را پشتوانه صندوق قرار داده‌ایم.

رئیس کمیته امداد گفت: اگر ساختمان سوهانک نبود، بانک مرکزی بدون چنین پشتوانه‌ای به ما مجوز تأسیس صندوق نمی‌داد. این سند اکنون گروی تضمین صندوق قرض‌الحسنه قرار گرفته و اگر هر زمانی این ملک به فروش برسد پول آن در صندوق هزینه می‌شود.

کد خبر 354219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha