همشهری آنلاین: پرسپولیس با غلبه بر ماشین‌سازی تبریز بار دیگر به صدر جدول بازگشت

پرسپولیس

آخرين بازي هفته دوازدهم ليگ را پرسپوليس و ماشين‌سازي در ورزشگاه آزادي برگزار كردند.

پرسپوليس كه بعد از تساوي تراكتورسازي براي بازگشت به صدر جدول به برد نياز داشت مثل هميشه بازي را هجومي آغاز كرد. بازي هماهنگ و با برنامه سرخ‌هاي پايتخت تماشاگران اين تيم را خشنود مي‌كند اما تيم صدر جدولي كه كمترين گل خورده را دارد، در گل زدن دچار مشكل است.

براي پرسپوليس فرقي ندارد كه حريف‌اش تيم صدر جدولي باشد يا ماشين‌سازي انتهاي جدولي كه تقريبا يك نيمه را هم ده‌نفره بازي كرد، بازيكنان برانكو نمي‌توانند زياد گل بزنند.

تك گل پرسپوليس را وحيد اميري در دقيقه 22 به ثمر رساند. به نظر مي‌رسد طارمي به لحاظ رواني دچار نوعي عدم اعتماد به نفس‌ شده‌ است و كارايي هميشگي خود را از دست داده است.

ماشين‌سازي كه معلوم نيست با اين كيفيت بازي چرا بايد در انتهاي جدول باشد در روزي كه سه بازيكن اصلي خود را نداشت بعد از ده‌نفره شدن به خود آمد، يك پنالتي را در دقيقه 70 از دست داد و چند موقعيت خطرناك‌ نيز خلق كرد كه در رسيدن به نتيجه ناكام ماند.

برانكو در دقيقه 88 بازي طارمي را با محرمي، بازيكن جوان تيم‌اش، تعويض كرد تا شايد نشان دهد كه خطر بيخ‌گوش مهاجم‌اش كمين كرده است.

پرسپوليس با اين برد 26 امتيازي شد و با دو امتياز بيشتر نسبت به تراكتورسازي به مكان نخست جدول بازگشت. ماشين‌سازي 6 امتيازي نيز همچنان در قعر جدول شانزده‌ تيمي ليگ قرار دارد.

کد خبر 354155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha