همشهری آنلاین: تیم شالکه در پایان هفته ۱۲ بوندس‌لیگا سیر موفقیت‌هایش را ادامه داد و گامی دیگر به رده‌های بالای جدول نزدیک شد. آر. بی. لایپزیگ نیز با پیروزی بر فرایبورگ از صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی دفاع کرد.

Bundesliga
  • آر. بی. لایپزیگ ۴ - فرایبورگ یک

تیم آر. بی‌. لایپزیگ که نخستین فصل خود در بوندس‌لیگا را تجربه می‌کند و در کمال ناباوری صدرنشین بوندس‌لیگا است، در نخستین پیکار هفته ۱۲ که شامگاه جمعه (۲۵ نوامبر/ ۵ آذر) برگزار شد، با نتیجه ۴ بر یک از سد مهمان خود، فرایبورگ گذشت و به پیشتازی خود ادامه داد. لایپزیگ در حال حاضر با ۳۰ امتیاز (۳ امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ) در مکان اول جدول رده‌بندی قرار دارد.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - بوروسیا دورتموند یک

برنده‌ بزرگ هفته دوازدهم بوندس‌لیگا تیم آینتراخت فرانفکورت بود که با پیروزی ۲ بر یک بر حریف قدرتمند خود، بوروسیا دورتموند به رده سوم جدول ارتقا یافت. گل پیروزی فرانکفورت را سفروویچ در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند. زردپوش‌های دورتموند در حال حاضر در رده ششم جدول جای دارند.

  • اف ث کلن صفر - آگسبورگ صفر

تیم اف ث کلن که در فصل جاری خوش درخشیده، در هفته ۱۲ بوندس‌لیگا میزبان آگسبورگ بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. سفیدپوش‌های کلن از لحاظ خلاقیت بر مهمان خود برتر بودند، اما با توجه به انسجام دفاعی حریف نتوانستند موقعیت‌های خود را به گل بدل کنند.

  • بوروسیا مونشن ‌گلادباخ یک - هوفن‌هایم یک

در هفته ۱۲ بوندس‌لیگا تیم‌های پرقدرت بوروسیا مونشن‌ گلادباخ و هوفن‌هایم نیز رویاروی هم قرار گرفتند. پیکار تنگاتنگ این دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. داهود، بازیکن جوان مونشن‌ گلادباخ در دقیقه ۲۵ تیمش را یک بر صفر جلو انداخت، اما هوفن‌هایم با گل امیری در دقیقه ۵۳ توانست بازی را به تساوی کشاند و یک امتیاز کسب کند.

  • هامبورگ ۲ - وردر برمن ۲

داربی شمال آلمان که میان هامبورگ و سبزپوش‌های وردر برمن برگزار شد نیز برنده‌ای نداشت. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با نتیجه عادلانه ۲ بر ۲ به پایان رسید. هامبورگ با ۴ امتیاز در قعر جدول (رده ۱۸) به سر می‌برد و برمن نیز با ۶ امتیاز در رتبه ۱۶ قرار دارد.

  • اینگولشتات یک - ولفسبورگ یک

سبزپوش‌‌های ولفسبورگ که علی‌رغم برخورداری از امکانات مالی تا کنون فصل ناموفقی را پشت سر گذاشته‌اند، در هفته ۱۲ بوند‌س‌لیگا نیز نتوانستند پیروز شوند. "گرگ‌های ولفسبورگ" مهمان اینگولشتات بودند و پس از ۹۰ دقیقه به ناچار به تساوی یک بر یک و کسب تنها یک امتیاز بسنده کردند. ولفسبورگ در حال حاضر با تنها ۱۰ امتیاز در رده ۱۴ جدول جای دارد و اینگولشتات نیز در مکان هفدهم به سر می‌برد.

  • بایرن مونیخ ۲ - بایر لورکوزن یک

تیم بایرن مونیخ در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا موفق شد شکست‌های اخیر خود را جبران کند. سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ عصر شنبه در حضور ۷۵ هزار تماشاگر با نتیجه ۲ بر یک لورکوزن را شکست دادند و جای خود در رده دوم جدول را تثبیت کردند.

گل پیروزی مونیخی‌ها را ماتس هوملز، مدافع ملی‌پوش این تیم در دقیقه ۵۶ بازی با ضربه سر به ثمر رساند. دیگر گل مونیخ را تیاگو، ستاره اسپانیایی این تیم در دقیقه ۳۰ وارد دروازه حریف کرد. تک‌ گل لورکوزن را نیز چالان‌اغلو، بازی‌ساز این تیم در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند. لورکوزنی‌ها در حال حاضر در رده نهم جدول به سر می‌برند.

  • شالکه ۳ - دارمشتات یک

در نخستین دیدار باقیمانده‌ هفته ۱۲ بوندس‌لیگا شالکه توانست با پیروزی بر مهمان خود، دارمشتات گامی دیگر به رده‌های بالای جدول نزدیک شود. دارمشتات با گل زودهنگام "هلر" در دقیقه ۶ از شالکه پیشی گرفت، اما در لاک دفاعی فرو رفت. آبی‌پوشان شالکه در دقیقه ۲۶ به گل تساوی دست یافتند و در پی حملات پیگیر در نیمه دوم توانستند انسجام دفاعی مهمانش را شکسته و این دیدار را با نتیجه ۳ بر ۱ به سود خود به پایان برد.

شالکه- دارمشتات

 

  • هرتا برلین ۲ - ماینتس ۱

پیکارهای هفته ۱۲ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار هرتا برلین و ماینتس به پایان رسید. پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین که در دقیقه ۲۵ یک بر صفر از مهمان خود عقب افتاده بودند، توانستند در طول بازی ورق را برگردانند و با پیروزی ۲ بر یک بر حریف خود رتبه سوم را به خود اختصاص دهند. وداد ایبیزویچ، کاپیتان و مهاجم بوسنیایی هرتا برلین با زدن هر دو گل تیمش یکی از چهره‌ای برتر میدان بود.

 

کد خبر 353958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha