پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی دبی مقابل تیم شاهین این شهر به برتری پرگلی دست یافت.

iran

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری تدارکاتی تیم شاهین دوبی را با اختلاف 5 گل شکست دادند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس که از چند روز قبل به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی در دوبی به سر می‌برد، امروز در دیداری به مصاف تیم شاهین دوبی رفت که توانست این تیم را با حساب 9 بر 4 شکست دهد.

در این بازی پریموف (۲ بار)، فرشاد احمدزاده (۲ بار) و علی علیپور (۲ بار)، زاهدی و نورالهی نیز هر کدام یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند و بازیکنان حریف نیز یک گل به خودی داشتند.

سرخپوشان در این اردو ۷ بازیکن ملی‌پوش خود را در اختیار ندارند و علیرضا بیرانوند هم به دلیل مصدومیت هنوز نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

در همین حال به گزارش فارس استقبال ایرانی‌ها از این بازی خوب بود و حدود 700 تماشاگر ایرانی متشکل از خانم‌ها و آقایان دیدار شاگردان برانکو را تماشا کردند.

ابوالفضل جلالی مدیربرنامه‌های علی کریمی و محمدرضا زادمهر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

از نکات جالب توجه این دیدار بازی کردن بهروز زاهدی مربی تیم شاهین دبی در این بازی بود؛ چراکه وی از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و در اواسط نیمه دوم خودش به زمین آمد. زاهدی از بازیکنان پیشکسوت فوتبال کشورمان است که در دبی سکونت دارد.

کد خبر 352260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha