همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در غرفه همشهری گفت: تا دوماه آینده خبرهای خوبی در زمینه پرونده الکترونیک سلامت که مقدمات آن با پیگیری جدی وزیر محترم بهداشت انجام شده است به اطلاع مردم می‌رسانیم.

گفت‌و‌گوی همشهری‌آنلاین با وزیر ارتباطات

دكتر محمود واعظي در گفت‌و‌گوي اختصاصي با همشهري‌آنلاين اظهار داشت: پرونده الكترونيك سلامت يكي از پازل‌هاي بسيار مهم ما در دولت الكترونيك و شبكه ملي اطلاعات است كه روي آن سرمايه‌گذاري‌هاي بسيار زيادي انجام شده و دكتر هاشمي و همكاران او براي اجرايي كردن آن تلاش بسيار كره‌اند.

وي اقزود: براي بحث مهم الكترونيك سلامت، جلسات مشترك زيادي با وزير بهداشت داشته‌‌ام كه آخرين آن سه هفته قبل بود و تا دوماه آينده خبرهاي خوبي در زمينه پرونده الكترونيك سلامت براي مردم داريم. پرونده الكترونيك سلامت در بسياري از شهرها انجام شده و در روستاها نيز درحال انجام است.

  • آرزوهاي قلبي وزير

واعظي همچنين گفت: يكي از آرزوهاي بنده كه تمايل دارم تا قبل از اتمام دولت يازدهم انجام بگيرد آن است كه بتوانيم بسياري از شبكه‌هاي غير بومي كه مردم از آنها استفاده مي‌كنند را با كيفيت خوب و قيمت ارزانتر، توسط پژوهشگران و محققان شركت‌هاي دانش بنيان در داخل راه‌اندازي كنيم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: يكي ديگر از دغدغه‌هاي جدي من آن است كه شبكه ملي اطلاعات كشور را با قوت بيشتر به پيش‌ببريم و از سوي ديگر دولت الكترونيك همواره در اختيار مردم ايران قرار گيرد. و اين سه مهم آرزوي قلبي من است.

کد خبر 352220

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha