همشهری آنلاین: جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه به لطف خداوند قدرت بازدارندگی ما به حدی است که می‌تواند در مقابل هرتهاجمی به شکلی مخرب و ویرانگر و اطمینان بخش پاسخ دشمنان را بدهد.

حسین سلامی

سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی روز شنبه در حاشیه یازدهمین دوره انتخاب کتاب پاسداران اهل قلم در سرای ولایت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی ایرنا افزود: در واقع قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران ترکیبی از قدرت هدایت، رهبری و مدیریت مقام عظمای ولایت است.

وی تصریح کرد: استحکام ایستادگی مردم برسراصول و ارزشهای انقلاب و اسلام، قدرت دفاعی مستحکم ما و هواداران انقلاب اسلامی در سایر بلاد و اراده مستحکمی که درمجموعه نظام و انقلاب از دیگر دلایل بازدارندگی تهاجم دشمنان است.

جانشین فرماندهی کل سپاه اظهارداشت: دفاع و حراست از دستاوردها و ارزشهای حقیقی اسلام و ایران از دیگر دلایل قدرت اصلی بازدارندگی ما به شمار می‌رود.

سردارسلامی با تاکید براینکه درصورت هرگونه تهاجم دشمنان ما پاسخی سخت را در میدان عمل تجربه خواهند کرد، گفت: به هیچ وجه ممکن نگران آینده و هر گونه تهاجم نیستم و با عنایت به قدرت بازدارندگی کشورمان هیچی کسی به خود اجازه استفاده از گزینه نظامی را نخواهد داد.

پازدهمین دوره انتخاب کتاب پاسداران اهل قلم با ارایه 664 اثر از 412 پاسدار نویسنده برگزار شد که از بین آثار ارسالی هیات داوران 35 اثر را به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب کردند.

هیات داوران همچنین به نفرات اول تا سوم این دوره علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، به ترتیب اول تا سوم مبالغ نقدی دو و نیم تا دو میلیون تومان به عنوان جوائز نقدی اهدا کردند.

کد خبر 351683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha