جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

زن جوان پس از قتل همسر و فرزندانش قصد داشت به زندگی خودش هم پایان بدهد که با حضور تیم‌های پلیس و آتش‌نشانی ناکام ماند.

حوادث

ظهر ديروز ساكنان شهرك آزادي در حوالي تهرانسر با پليس تماس گرفتند و از تصميم زن جواني براي خودكشي خبر دادند. مأموران كلانتري 150به همراه امدادگران آتش‌نشاني راهي محل حادثه شدند و در محل حادثه زني سي‌ساله را ديدند كه خودش را به لبه بالكن آپارتمانشان در طبقه سوم رسانده و قصد خودكشي داشت.

مأموران به سرعت وارد عمل شدند و با رساندن خود به طبقه سوم و با كمك همسايه‌ها به اين زن نزديك شده و با روانكاوي و اقدامات روانشناسانه موفق شدند او را از اجراي تصميمش منصرف كنند. زن جوان كه آثار جراحت با چاقو روي بدنش به چشم مي‌خورد در نهايت از خودكشي خودداري كرد اما زماني كه مأموران پليس وارد آپارتمان آنها شدند با صحنه هولناكي روبه‌رو شدند. در داخل اتاق‌خواب جسد شوهر 39ساله اين زن كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود ديده مي‌شد.

كمي آنطرف‌تر اجساد غرق خون دختر يازده‌ساله و پسربچه چهارساله خانواده نيز كه آثار ضربات بسيار چاقو روي بدنشان ديده مي‌شد افتاده بود. در كنار اين اجساد، پيكر غرق خون دختربچه ده‌ساله خانواده به چشم مي‌خورد و وقتي مأموران او را معاينه كردند، وي هنوز نفس مي‌كشد.

دختربچه به سرعت به بيمارستان منتقل شد و زن جوان نيز كه احتمال مي‌رفت در اين جنايت دست داشته‌ است، بازداشت و تحت‌الحفظ براي درمان جراحاتش راهي بيمارستان شد. همزمان با اين اتفاق، مأموران به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند. كسي از انگيزه جنايت خبر نداشت و آنها مي‌گفتند كه دقايقي قبل از حادثه با شنيدن صداي درگيري و جيغ و فرياد فرزندان، همسايه‌ها متوجه ماجرا شده و پليس را خبر كرده بودند. در ادامه وقتي دختربچه 10ساله با انتقال به بيمارستان از خطر مرگ نجات يافت، مأموران به تحقيق از او پرداختند و وي اسرار جنايت هولناك مادرش را فاش كرد.

او گفت: پدر و مادرم مدتي بود كه با هم اختلاف و درگيري داشتند و مدام دعوا مي‌كردند. امروز پدرم در اتاق خوابيده بود كه مادرم با چاقو سراغش رفت و در را بست. وقتي بيرون آمد با ديدن خون وحشت كرديم و جيغ مي‌كشيديم.او پس از آن سراغ خواهر و برادرم رفت و آنها را هم به قتل رساند. من گريه مي‌كردم و فرياد مي‌زدم اما مادرم مرا هم با چاقو زد و بعد چند ضربه هم به‌خودش زد و پس از آن بيهوش شدم و ديگر چيزي نفهميدم. به گفته سرهنگ مكرم، معاون جرايم پليس آگاهي تهران، زن جوان هم‌اكنون تحت درمان است و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد. درحالي كه زن جوان مدعي شده به‌خاطر ازدواج دوم همسرش با او اختلاف داشته، تحقيقات درباره اين ادعا ادامه دارد.

کد خبر 351574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha