جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

مایکل ماسی که سال ۱۹۹۳ با شلیک تصادفی یک گلوله به زندگی پسر بروس‌لی سر صحنه فیلم سینمایی «کلاغ» پایان داده بود، به‌دلیل ابتلا به سرطان معده از دنیا رفت.

سینما جهان

او هنگام مرگ 64سال داشت. به گزارش همشهري، بازيگر آمريكايي كه بيش از همه براي ايفاي نقش شخصيت‌هاي بد و شيطان‌صفت شناخته مي‌شد، در «مرد عنكبوتي شگفت‌انگيز» و دنباله آن هم به نقش جنتلمن ظاهر شده بود. ماسي سال1993 در پروژه كلاغ به كارگرداني الكس پروياس همبازي براندون لي بود؛ جواني 28ساله كه از دنياي مردگان بازمي‌گشت تا انتقام قتل خود و نامزدش را بگيرد.

اين شايد يكي از نخستين و جدي‌ترين بازي‌هاي فرزند بروس‌لي فقيد در سينما بود كه پاياني تلخ داشت و با خارج شدن گلوله از سلاح شخصيت فان‌بوي با بازي ماسي به پايان رسيد؛ هر چند بازمانده صحنه‌هاي مربوط به شخصيت كلاغ به لطف جلوه‌هاي ويژه رايانه‌اي ضبط و فيلم براي اكران آماده شد.

سال‌ها پس از مرگ بروس‌لي و فرزندش، هنوز ماجراي كشته شدن اين دو چهره نامدار در هاله‌اي از ابهام باقي مانده است. گرچه به‌نظر مي‌رسد مرگ براندون كاملا اتفاقي بود. در آخرين شب‌ماه مارس1993، لي‌جوان و ماسي آماده بازي در صحنه مربوط به مرگ شخصيت كلاغ بودند اما از سلاحي كه در دست جنايتكار داستان بود، گلوله واقعي شليك شد و به زندگي بازيگر جوان پايان داد.

کد خبر 351560

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha