همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیته فوتبال حبابی فدراسیون ورزش همگانی شروع فعالیت فوتبال حبابی بانوان در سطح کشور را اعلام کرد.

Football

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، بنابر برنامه‌هاي از پيش تعيين شده از سوي كميته فوتبال حبابي و تاكيد رئيس كميته به فعاليت بانوان در اين رشته، جلسه‌اي به همراه آموزش از سوي نايب رئيس كميته فوتبال حبابي، ناهيد بيارجمندي در استان البرز برگزار شد.

ورزشكاران شركت‌كننده در اين جلسه اذعان نمودند كه اين رشته پتانسيل بسيار بالايي در جهت ترويج ورزش همگاني در بخش بانوان دارد.

نایب رئیس کمیته فوتبال حبابی گفت: زير ساخت‌هاي لازم جهت فعالیت بانوان در این رشته در برخي استان‌ها مانند تهران و مركزي فراهم شده است كه در طي روزهاي آينده فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز مي‌كنند.

همچنین تلاش می‌شود که ديگر استان‌هاي كشور به خصوص استان‌هايي كه در بخش مردان فعال هستند، هر چه سريع‌تر نسبت به معرفي مسئول بانوان خود اقدام نمايند تا با آموزش اصولي كميته، فوتبال حبابي بانوان تا پایان سال جاري به طور كامل فعال گردد و در سال آينده همزمان با برگزاري ليگ آقايان، بتوانيم مسابقات كشوري بانوان را نيز برگزار كنيم.

کد خبر 350702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha