زورگیر مسلحی که با تهدید قمه دست به سرقت می‌زد، با زیرکی آقای مهندس گیر افتاد.

ماجرا از اين قرار بود كه آقاي مهندس ظهر 18 مهر ماه در حال گذر از خيابان سهروردي بود كه در يكي از كوچه‌ها مرد موتورسواري را ديد كه قمه روي گردن دختر جواني گذاشته تا موبايلش را سرقت كند. او به كمك دختر جوان رفت اما دزد مسلح با تهديد گوشي دختر را سرقت كرد و قصد فرار داشت كه آقاي مهندس با لگد ضربه‌اي به موتور او زد. موتور روي زمين افتاد و سارق مسلح از ترسش موتور را جا گذاشت و فرار كرد. روي موتور كيسه‌اي بود كه سارق آن را هم در صحنه جا گذاشت.

داخل آن 6عدد گوشي موبايل گران‌قيمت بود كه نشان مي‌داد سارق از طعمه‌هايش با تهديد دزديده است. دقايقي بعد با حضور مأموران تحقيقات در اين خصوص آغاز شد. كارآگاهان وقتي صاحب موتور را از روي شماره پلاكش شناسايي كردند، پي بردند كه او سابقه‌دار است و پيش از اين 3بار زندان را تجربه كرده بود. كارآگاهان پاتوق‌هاي احتمالي او را زير نظر گرفتند تا اينكه وي در يكي از قهوه‌خانه‌ها در مركز تهران دستگير شد. او براي انجام تحقيقات به شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت منتقل شد و در بازجويي‌ها به 50فقره سرقت اقرار كرد.

اين دزد تك‌رو به قاضي ايردموسي گفت: معمولا ظهرها براي سرقت به محدوده سهروردي و خيابان شريعتي مي‌رفتم. با شناسايي سوژه به سمتش حمله‌ور مي‌شدم اگر در حال صحبت با موبايل بودند گوشي را مي‌قاپيدم اما اگر موبايل در دستانشان بود با تهديد قمه دست به زورگيري مي‌زدم. وي ادامه داد: موبايل‌ها را هم در اختيار مالخر قرار مي‌دادم و بين 200 تا 300هزار تومان مي‌فروختم. به گزارش همشهري، اين متهم پس از اقرار به سرقت با قرار قانوني در اختيار مأموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات از وي ادامه دارد.

کد خبر 350629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha