سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حالی که دیزنی یک سال و نیم پیش اعلام کرده بود ساخت فیلم زنده «پینوکیو» را در دستور کار دارد، اکنون اسامی عوامل تولید این فیلم اعلام شد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، نسخه لایو اکشن یا جان بخشی زنده به «پینوکیو» با حضور تونی سرویلو بازیگر مشهور ایتالیایی انجام خواهد شد. تونی سرویلو که بازیگر «زیبایی بزرگ» بود قرار است در نقش پدر ژپتو جلوی دوربین برود. کارگردان این فیلم نیز متئو گارونه است که کارگردانی «گومورا» و«قصه قصه‌ها» را در کارنامه دارد.

کارگردان این فیلم با همکاری با بسیاری از اعضای تیم سازنده درام فانتزی «قصه قصه‌ها» محصول ۲۰۱۵، که در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد ترکیبی از فیلم زنده و ساخت کامپیوتری را مد نظر دارد.

قرار است عکاسی این فیلم از بهار ۲۰۱۷ شروع شود. پیتر هجِز فیلمنامه‌ این فیلم را به عنوان برداشتی آزاد از داستان اصلی «پینوکیو» انجام داده است و داستان یک عروسک خیمه‌شب‌بازی چوبی را روایت می کند که رویای تبدیل شدن به یک پسربچه واقعی را دارد.

در عین حال داستان حقیقی درباره رابطه بین یک پدر و پسر است و همچنین عواقب دروغ گفتن و خلق کردن داستان‌های جدید و زندگی کردن در یک دنیای فانتزی. این داستان را کارلو کولودی نویسنده سال ۱۸۸۳ با عنوان «ماجراجویی‌های پینوکیو» نوشت.

کمپانی دیسنی نسخه انیمیشن داستان اصلی پینوکیو را در سال ۱۹۴۰ روی پرده برد و از آن زمان تا به حال چند بازسازی کارتونی و لایو اکشن از جمله با حضور «میکی رونی» در سال ۱۹۵۷ از روی آن انجام شده است.

کد خبر 350581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha