جوان شیشه‌ای که با انگیزه سرقت به محل کار سابقش رفته و نگهبان آنجا را به قتل رسانده بود با تأیید حکم قصاص‌اش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

متهم

اين جنايت صبح روز 27فروردين‌ سال 94در انبار شركتي خصوصي در منطقه شورآباد اتفاق افتاد. آن روز وقتي كارگران وارد انبار شدند جنازه نگهبان را ديدند كه به‌دليل اصابت ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسيده بود. تحقيقات پليس نشان مي‌داد كه قاتل بعد از قتل تعدادي از تجهيزات رايانه‌اي را از آنجا دزديده است.

چند ساعت از آغاز تحقيقات گذشته بود كه به كارآگاهان خبر رسيد جواني هنگام فروش تعدادي تجهيزات رايانه‌اي در شهر چالوس دستگير شده و در بازجويي‌ها اعتراف كرده كه تجهيزات كامپيوتري را از انباري در تهران سرقت كرده و نگهبان انبار را به قتل رسانده است. به اين ترتيب راز قتل نگهبان شركت فاش و قاتل او به تهران منتقل شد. در جلسه محاكمه اين مرد كه چندي قبل در شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد متهم گفت: قبلا نگهبان انبار همان شركتي بودم كه جنايت در آنجا رخ داد اما مدتي بود كه اخراج شده و بيكار بودم.

تا اينكه روز حادثه تصميم گرفتم به محل كار سابقم سري بزنم. در مسير رفتن به انبار بودم كه 2نفر از دوستانم را در حال مصرف شيشه ديدم. همراه آنها مقداري شيشه مصرف كردم و ساعتي بعد به انبار رفتم. نگهبان من را كاملا مي‌شناخت و دوست بوديم. او اجازه داد وارد انبار شوم و حتي از من پذيرايي كرد و با يكديگر شام خورديم. بعد از آن نگهبان مي‌خواست استراحت كند اما من كه به‌خاطر مصرف شيشه دچار توهم شده بودم و او را به قتل رساندم.

بعد سراغ گاوصندوق شركت رفتم اما نتوانستم آن را باز كنم. به همين دليل تعدادي از تجهيزات رايانه‌اي را كه آنجا بود سرقت كردم و به چالوس رفتم ولي خيلي زود دستگير شدم. من تحت‌تأثير شيشه مرتكب قتل شدم.در پايان اين جلسه قضات دادگاه متهم را به قصاص، 3سال زندان و 74ضربه شلاق محكوم كردند كه اين حكم در ديوان عالي كشور تأييد شد و به اين ترتيب متهم در يك قدمي چوبه‌ دار قرار گرفت.

کد خبر 350482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha