مدیرکل وصول و تشخیص درآمد شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از منابع درآمدی شهرداری تهران، مبالغ تعیین‌شده از محل کمیسیون ماده ۷۷ است، در این‌باره اظهار کرد: رقم حاصل از درآمد این کمیسیون برای شهرداری تهران قابل توجه نیست و حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان است.

مهدي رزمي درباره تشريح عملكرد كميسيون ماده 77 گفت: اين كميسيون يكي از مراجعي است كه مسئوليت رسيدگي به اعتراضات افراد نسبت به مبلغ عوارض شهرداري تعيين‌شده را بر عهده دارد. رزمي در توضيح وظايف كميسيون ماده 77 گفت: ممكن است زماني كه شهرداري تهران عوارض تعيين‌شده براي افراد را در اختيار شهروندان قرار مي‌دهد، افرادي كه به مبلغ تعيين شده معترض باشند، براي آنكه بتوان به اين شكايات رسيدگي كرد، مرجعي به‌عنوان كميسيون ماده 77 تعيين شده است تا افراد بتوانند نسبت به رقم عنوان‌شده اعتراض ‌كنند.

مديركل وصول و تشخيص درآمد شهرداري تهران با بيان اينكه اين كميسيون در محل شوراي اسلامي شهر تهران تشكيل مي‌شود، افزود: در اين كميسيون يك عضو شوراي اسلامي شهر تهران، يك قاضي و يك نماينده وزارت كشور حضور دارند. دبير آن هم از نماينده‌هاي شهرداري تهران است.

رزمي ضمن تأكيد بر اينكه كميسيون ماده 77 فقط درباره اختلاف در مبلغ عوارض تعيين‌شده كه به افراد ابلاغ شده، تصميم‌گيري مي‌كند، خاطرنشان كرد: ما به شهروندان ابلاغ مي‌كنيم كه مبلغي به شهرداري به‌عنوان عوارض بدهكارند. اگر شخص نسبت به آن مبلغ مطرح شده اعتراض داشته باشد، مي‌تواند اعتراضش را در كميسيون ماده 77 مطرح كند و اين كميسيون مسئول رسيدگي به اين شكايات است. البته ممكن است در جلساتي كه كميسيون براي اين موضوع تشكيل مي‌دهد، اين شكايت تأييد يا رد شود.

کد خبر 350376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha