یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

مرد میانسال پس از قتل همسرش سوار بر خودروی پراید خود شد و فرار کرد اما هنگام فرار در تصادف با کامیون جانش را از دست داد.

تصادف

اين حادثه عصر شنبه در شهرستان مشگين‌شهر استان اردبيل رخ داد. آن روز ساكنان يكي از كوچه‌هاي شهرك فرهنگيان صداي دعوا و درگيري زوج ميانسالي را از خانه‌شان شنيدند. اين زوج مدتي بود كه دچار اختلاف شديد خانوادگي شده و به همين دليل با هم درگير شده بودند. لحظاتي بعد، مرد ميانسال درحالي‌كه عصباني و وحشت‌زده بود از خانه خارج شد و سوار بر خودروي پرايدش محل را ترك كرد. او اما پيش از فرار، زماني كه با همسرش درگير شده بود با ضربات متعدد چماق او را به قتل رسانده و به همين دليل پا به فرار گذاشته بود.

با گزارش ماجرا به پليس، تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند. زن ميانسال به طرز فجيعي به قتل رسيده بود و همه شواهد از اين حكايت داشت كه عامل جنايت همسر اوست. به اين ترتيب دستور بازداشت او صادر شد اما درحالي‌كه تحقيقات براي دستگيري وي آغاز شده بود مأموران در جريان تصادفي هولناك قرار گرفتند.اين تصادف در محور مشگين‌شهر- اهر رخ داده بود. خودروي پرايدي كه با سرعت زياد در اين مسير در حركت بود به‌دليل انحراف به چپ با يك كاميون كه از روبه‌رو در حركت بود برخورد كرده و به تلي از آهن تبديل شده بود.

در اين حادثه كاميون نيز واژگون شده و راننده آن مجروح شده بود. وقتي امدادگران و مأموران پليس در محل حادثه حاضر شدند مشخص شد كه راننده پرايد در دم جانش را از دست داده است. راننده كاميون نيز كه مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شد اما زماني كه مأموران سرگرم بررسي مشخصات پرايد و راننده آن بودند، پي به راز مهمي بردند. مرد راننده همان قاتلي بود كه ساعتي قبل‌تر همسرش را با ضربات چماق به قتل رسانده و متواري شده بود اما هنگام فرار دچار تصادف مرگبار شده بود.

به گفته راننده كاميون كه در اين حادثه مجروح شده است، خودروي پرايد با سرعت زيادي در جاده در حركت بود و به‌نظر مي‌رسيد كه راننده در حالت عادي نيست. پس از آن در يك لحظه از مسير منحرف شد و با كاميون برخورد كرد. كارشناس پليس راه استان اردبيل نيز علت اين سانحه را انحراف به چپ سواري پرايد اعلام كرد و جسد قاتل فراري به پزشكي قانوني منتقل شد.

کد خبر 350368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha