یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: وین دیزل بازیگر مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» آنقدر از کارگردانی کارگردان قسمت آخر راضی است که می‌گوید او باید اسکار بگیرد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که قسمت هشتم فیلم «سریع و خشمگين» را اف گری گری کارگردانی کرده، وین دیزل می‌گوید او باید برای کارگردانی‌ این فیلم جایزه اسکار بهترین کارگردان را ببرد.

وین دیزل همین حرف را برای قسمت هفتم این فیلم هم زده بود اما فیلم در هیچ بخش اسکار نامزد دریافت جایزه نشد و این بازیگر اکنون می‌گوید قسمت هشتم که با عنوان «سریع ۸» ساخته شده باید اف گّری گری را در فهرست کارگردان‌های نامزد اسکار قرار دهد.

وین دیزل گفته است کار گری برای ساخت «سریع ۸» عالی بود و شایسته دریافت اسکار است و حداقل باید در ردیف نامزدها قرار بگیرد. وی افزود او باید برای ساخت «مستقیم از کامپتون» هم این موفقیت را کسب می‌کرد. در حالی که نامزد نشدن او برای اسکار ۲۰۱۶ یکی از نکاتی بود که موافقان اعتراض به اسکار سفید، بر آن تاکید داشتند.

البته این اولین همکاری گری با وین دیزل نبود و این دو در درام «مردی کنار گذاشته شده» در اوایل دهه ۲۰۰۰ با هم کار کرده بودند.

گری گری فیلمساز آمریکایی سپتامبر سال پیش از سوی یونیورسال برای کارگردانی «سریع و خشن ۸» انتخاب شد. او پس از کارگردانی فیلم پرفروش تابستانی این کمپانی یعنی «مستقیم از کامپتون» برای این کار انتخاب شد.

جیمز وان کارگردان «خشمگين ۷» بود که فروشی ۱.۵ میلیارد دلاری را در سراسر جهان تجربه کرد.

گری سازنده اکشن تحسین شده «شغل ایتالیایی» در سال ۲۰۰۳ بود که مارک والبرگ، ادوارد نورتون و شارلیز ترون بازیگران آن بودند.

کد خبر 350341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha