همشهری آنلاین: تیم ایران که با شکست کره جنوبی به فینال رسیده بود، در دیدار نهایی با قبول شکست مقابل قهرمان جهان و میزبان بازی‌ها، به عنوان نایب قهرمانی رسید.

Kabadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مرحله نیمه ‌نهایی مسابقات جهانی کبدی در احمدآباد هندوستان برگزار شد و تیم ملی کبدی ایران در مصاف با کره جنوبی توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۲ حریف خود را مغلوب کرده و به فینال مسابقات راه یابد.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب فرهاد رحیمی، ابوالفضل مقصودلو، سلیمان پهلوان، محسن مقصودلو، معراج شیخ، ابوذر مهاجر و فاضل اتراچالی وارد میدان شد و در ادامه بازی غلامعباس کروکی و اسماعیل مقصودلو هم با صلاحدید کادر فنی مقابل کره جنوبی در نیمه دوم بازی کردند.

تیم کبدی ایران که در مرحله گروهی برابر آمریکا، تایلند، کنیا و ژاپن به برتری رسیده بود، به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را تیم‌های هندوستان و تایلند برگزار کردند که میزبان مسابقات موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه ۷۳ بر ۲۰ تیم تایلند را شکست داده و حریف ایران در دیدار نهایی شود.

تیم ایران در دیدار فینال با ترکیب فاضل اتراچالی، محمداسماعیل مقصودلو، ابوذر مهاجر، معراج شیخ، ابوالفضل مقصودلو، فرهاد رحیمی و سلیمان پهلوان مقابل هند صف‌آرایی کرد و در ادامه عباس کروکی، محسن مقصودلو و محمدتقی پائین‌محلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند.

ملی‌پوشان کشورمان با ارائه یک بازی تماشاگرپسند در نیمه اول موفق شدند ۱۸ بر ۱۳ حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

برتری تیم ایران تا اوایل نیمه دوم هم ادامه داشت، اما در نهایت تیم هندوستان با استفاده از موقعیت میزبانی و بازیکنان با تجربه توانست ضمن جبران اختلاف ایجاد شده، با نتیجه ۳۸ بر۲۹ تیم شایسته ایران را شکست دهد تا هندی‌ها همچنان جام قهرمانی را در کشور خود حفظ کنند.

پس از هندوستان و ایران به عنوان قهرمان و نایب قهرمان جهان، تیم‌های کره جنوبی و تایلند به طور مشترک برسکوی سوم ایستادند.

 

کد خبر 350321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha