همشهری آنلاین: مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن در رشته‌های کامپوند و ریکرو با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.

Archery

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، رقابت‌های رشته کامپوند داخل سالن انتخابی تیم ملی با حضور 89 کماندار زن و مرد در سالن ایثار شهر ساری برگزار شد که در پایان کمانداران اصفهان و قزوین بیشترین عنوان‌ها را به خود اختصاص دادند.

در بخش کامپوند مردان؛ مجید کیانزاد از استان اصفهان در جایگاه نخست قرار گرفت و اسماعیل عبادی از قزوین، یاسر عمویی از استان قزوین و بهروز ولی‌پور از استان البرز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم ایستادند.

در بخش بانوان نیز عالمه السادات هاشم پور از استان اصفهان رتبه نخست را کسب کرد و عطیه گل‌افشان و افسانه شفیعی از اصفهان و فرشته قربانی از زنجان دوم تا چهارم شدند.

مسابقات رشته ریکرو داخل سالن هم با حضور 149 کماندار زن و مرد در سالن ایثار شهر ساری برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها که بسیار نزدیک و دیدنی بود، در بخش مردان بهرام تیمورزاده از آذربایجان غربی درصدر ایستاد و حسام دهقان از اصفهان و مجید میررحیمی از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان هم پارمیدا قاسمی ازتهران قهرمان شد و مرضیه اشکانی از گیلان و آیتک جلوسیان از آذربایجان شرقی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

از نکات بارز این مسابقات حضور پارک میوک وون، سرمربی تیم ملی بود که از نزدیک شاهد رقابت کمانداران زن و مرد بود.

کد خبر 350169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha