کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) به میزان ۴برابر مستمری متقاضیان شارژ می‌شود و با این کارت می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید کنند.

 معاون اداري و مالي سازمان تأمين اجتماعي با اعلام اين خبر گفت:تاكنون بيش از 404هزار نفر از بازنشستگان و مستمري‌بگيران از اين كارت اعتباري استفاده كرده‌اند.دارندگان اين كارت مي‌توانند از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رفاه، اتكا، سپه، امكان، اسكات و فرهنگيان خريد كنند. رحيم اردلان با بيان اينكه اعتبار تخصيصي در كارت اعتباري كاراكارت با كارمزد ١٢ درصد در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد، در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس افزود:«اقساط مربوطه نيز در دوره يك‌ساله از حقوق آنان كسر خواهد شد.» ثبت تقاضا و ارائه كاراكارت به بازنشستگان و مستمري بگيران به ساده‌ترين روش ممكن انجام مي‌شود.بازنشستگان و مستمري‌بگيراني كه از شعب بانك رفاه حقوق دريافت مي‌كنند با مراجعه به شعب مي‌توانند نسبت به دريافت كاراكارت اقدام كنند. معاون اداري و مالي تأمين اجتماعي با اشاره به عدم‌نياز به طي مراحل اداري و معرفي ضامن، گفت: ميزان اعتبار كاراكارت براساس مستمري حداكثر 10ميليون تومان است.

  • آغاز نام نويسي وام ضروري بازنشستگان كشوري

نام‌نويسي از متقاضيان وام ضروري بازنشستگان كشوري از امروز يكم آبان آغاز و تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت. بازنشستگان و موظفين مشترك اين صندوق مي‌توانند با توجه به ضوابط اعلام شده، به نشاني cspf.ir مراجعه و درخواست دريافت وام ضروري خود را ثبت كنند. وام قرض‌الحسنه به مبلغ سه ميليون تومان، كارمزد 4درصد، اقساط 36ماهه و بازپرداخت 90هزار تومان در‌ماه است كه به قيد قرعه به 250هزار نفر پرداخت مي‌شود.

کد خبر 350110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha