همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیشترین موضوعی که در زمینه کیفری در دانشگاه آزاد با آن مواجه هستیم جعل مدارک تحصیلی و مکاتبات دانشگاه است.

به گزارش ایرنا، علیرضا مصدق در نخستین همایش مدیران حقوقی دانشگاه آزاد و سایر دستگاه‌های اجرایی، افزود: محوری‌ترین موضوعات حقوقی در دانشگاه آزاد در 4 محور طرح دعوی یا دفاع از حقوق دانشگاه در محاکم دادگستری، تدوین - تنقیح و تفسیر مقررات داخلی دانشگاه، بررسی قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها و سایر اسناد تعهدآور دانشگاه و تحلیل و پاسخگویی مسائل اداری استخدامی و معاملاتی است.

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد دارای بیش از هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان دعاوی است که له یا علیه دانشگاه مطرح شده‌اند و مربوط به سنوات گذشته است.

مصدق اظهار کرد: عمده مسائل حقوقی دانشگاه مربوط با املاک است، تا نیمه اول سال ٩٥ دفتر حقوقی دانشگاه توانست بیش از ٦٠٠ میلیارد تومان متشکل از ١٧٥ پرونده از منافع دانشگاه را برگرداند.

وی تاکید کرد: بیشترین موضوعی که در زمینه کیفری در دانشگاه با آن مواجه هستیم جعل مدارک تحصیلی و مکاتبات دانشگاه است که در سال ٩٣ با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی رییس دانشگاه این مشکل تا حد زیادی برطرف شد.

وی افزود: بیش از ١٥٠ متهم مربوط به جعل سازمانی از سال ٨١ تا ٩٢ دستگیر شدند.

وی افزود: تحصیل مال از طریق نامشروع دومین مشکل حقوقی دانشگاه آزاد است، خیانت در امانت و توهین و افترا دیگر مشکلات است.

کد خبر 350071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha