همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محکوم دانستن عملکرد هیات حاکمه شیطانی ایالات متحده گفت: منشأ همه مشکلات منطقه غرب آسیا، ناشی از سلطه‌گری آمریکا است.

سید مسعود جزایری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایالات متحده طی مصاحبه با یکی از رسانه‌های غربی و ارائه توصیه‌های شیطانی به ایران اذعان کرد: جنگ‌های خونین در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، ادامه اشغالگری صهیونیستها در فلسطین، جنگ رژیم بعثی صدام علیه جمهوری اسلامی ایران، منازعات لبنان، بحرین و سایر حوادث و وقایعی که هر یک به گونه ای هزاران کشته و مجروح و خرابی‌های پایان ناپذیر را به همراه آورده است تنها بخشی از عملکرد هیات حاکمه شیطانی آمریکا در منطقه و فراتر از آن به شمار می‌آید.

وی افزود: حضور آمریکا در منطقه غده سرطانی بدخیمی است که تنها راه علاج آن خارج نمودن این غده چرکین و اخراج آمریکا از منطقه می باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه « عقده گشایی وزیر خارجه آمریکا در مورد توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، مشکل کاخ سفید را حل نمی کند» تصریح کرد: چنانچه ایالات متحده بخواهد از بن بست منطقه رهایی یابد تنها چاره آن است که با قبول خطای راهبردی و پذیرش مسئولیت هزاران اقدام جنایتکارانه منطقه را ترک و ملتهای حاضر در جنوب غرب آسیا را از شر طاغوت اعظم و شیطان بزرگ رهایی بخشد.

سردار جزایری در پایان تأکید کرد: در ایران هیچکس به آمریکا اجازه نمی‌دهد بدعهدی هایش را با مسائل دفاعی و منافع مقاومت گره بزند.

کد خبر 349549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha