همشهری آنلاین: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: می‌گوییم تا در تاریخ بماند و اگر اتفاقی در کشور رخ داد بهانه‌ای برای مسئولان باقی نماند؛ از بزرگواری و حیای مردم اصفهان استفاده سوء نشود چرا که در این صورت مسئولان باید منتظر عواقب زیان بار آن باشند.

به گزارش ایسنا، رضا امینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: متاسفانه همه شرایط دست به دست هم داده‌اند تا کشاورزی در اصفهان و به خصوص در شرق اصفهان مورد ظلم واقع شود و بسیاری از کشاورزان شرق اصفهان به ناچار رو به شغل‌های دور از شأن خود آورده‌اند.

وی با بیان اینکه در همه محافل دهه ابتدای محرم در جلسات مذهبی اولین درخواست مردم احیای رودخانه زاینده رود بود، ادامه داد: گوش شنوایی برای احقاق حقوق مردم شهر اصفهان و کشاورزان اصفهانی وجود ندارد و همه حق آبه داران خواستار اقدامی همه جانبه برای رفع این مشکل ملی هستند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: میگوییم تا در تاریخ بماند و اگر اتفاقی در کشور رخ داد بهانه‌ای برای مسئولان باقی نماند؛ از بزرگواری و حیای مردم اصفهان استفاده سوء نشود چرا که در این صورت مسئولان باید منتظر عواقب زیان بار آن باشند.

امینی گفت: دولتمردان مطلع باشند مردم اصفهان از پیگیری احیای رودخانه زاینده‌رود خسته نخواهند شد و همان طور که در دفاع ایستاترین مردم بودند در این مورد همه خواهند ایستاد تا حق خود را مطالبه کنند.

کد خبر 349377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha