۲ دزدشیشه‌ای که از دیوار بالا می‌رفتند و دست به سرقت دوربین‌های مداربسته اماکن می‌زدند روی دیوار مدرسه‌ای دستگیر شدند.

چند روز پيش مأموران كلانتري شهرك وليعصر هنگام گشتزني 2مردي را ديدند كه روي ديوار مدرسه ايستاده و در حال كلنجار رفتن با دوربين مداربسته بودند. مأموران كه پي بردند آنها قصد سرقت دوربين را دارند براي دستگيري آنها وارد عمل شدند. 2سارق به محض ديدن پليس قصد فرار داشتند اما راهي براي گريز نديدن و گير افتادند.

آنها براي تحقيق به شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند و در بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد كه پرونده‌هاي مشابهي در اين خصوص وجود دارد كه نشان مي‌داد دوربين‌هاي مداربسته اماكن‌هاي مختلف، شبانه سرقت شده است. 2سارق كه اعتياد به شيشه دارند وقتي پيش روي قاضي علي وسيله ايرد موسي قرار گرفتند چاره‌اي جز اقرار به سرقت‌هاي سريالي نديدند. يكي از آنها گفت: من و دوستم سابقه دار هستيم و اعتياد شديد به شيشه داريم. براي تأمين مخارج زندگي و مواد‌مخدر مجبور شديم به دزدي روي آوريم.

وي ادامه داد كه در نقشه از قبل طراحي شده شبانه به خيابان‌ها مي‌رفتيم و با بالا رفتن از ديوار، دوربين‌هاي مداربسته را سرقت مي‌كرديم. پس از آن دوربين‌ها را به مواد فروش‌ها مي‌داديم و به جاي آن شيشه مي‌گرفتيم. به گزارش همشهري، اين دو سارق معتاد به 20فقره سرقت دوربين مداربسته اقرار كردند و براي تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.

کد خبر 349089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha