همشهری آنلاین: سروش اسکندری از زنجان در یک نفره و تیم امیر و علیرضا قاسمی (آزاد) در دونفره برترین‌های رقابت‌های رنگینک بدمینتون مردان در زنجان شدند.

Badminton

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسال کشور، "جام شهدای بدمینتون" که در شهرستان زنجان جریان داشت، روز جمعه 9 مهر ماه با شناخت قهرمانان قسمت یک نفره و دونفره به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این پیکارها در قسمت یک نفره سروش اسکندری از زنجان توانست با نتیجه 3 بر 0 فرزین خانجانی از تهران را شکست داده و قهرمان این مرحله از رقابت‌های ه رنکینگ بدمینتون مردان گردد.

فرزین خانجانی از تهران به مقام دوم دست یافت و امیر جباری از همدان و مهران شهبازی از کردستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در قسمت دونفره نیز تیم امیر و علیرضا قاسمی (آزاد) توانست با نتیجه 3 بر 0 و پیروزی برابر تیم صدرالدین صادقی و عرفان جوینده (آزاد) به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم صدرالدین صادقی و عرفان جوینده (آزاد) دوم شدند و تیم‌های دونفره عباس زورمند و محسن خمری (آزاد) و محمدرضا باقری و امین سایمانی از زنجان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رقابت‌های رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان با شرکت 77 بازیکن در قسمت یک نفره و 54 بازیکن در قالب 27 تیم دونفره از 28 استان کشور در شهرستان زنجان برگزار شد.

 

کد خبر 348094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha