همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات چندجانبه قوی‌ترین مردان دسته وزنی ۱۰۵- کیلوگرم تحت عنوان جام دفاع مقدس روز جمعه دوم مهر ماه با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

Ali Shokri

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این مسابقات به مدت یک روز با حضور 15 ورزشکار از استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، قزوین و آذربایجان غربی در دو مرحله مقدماتی و فینال و با انجام پنج آیتم مختلف در فضای باز مجموعه ورزشی تختی سنندج انجام گرفت.

مرحله مقدماتی با اجرای 2 آیتم اسکات تعادلی 340 کیلو و غلتاندن لاستیک 320 کیلو انجام گرفت و 8 نفر برتر به مرحله فینال این مسابقات راه یافتند.

در مرحله فینال ورزشکاران شرکت‌کننده با اجرای 3 آیتم حمل شاسی 320 کیلوگرمی، گذاشتن گوی‌های سنگی به اوزان (100، 140 و 160) روی سکو و انجام آیتم 3 گانه (حمل گوی 100 کیلویي به متراژ 5 متر و گذاشتن آن روی سکو و یک بار غلتاندن لاستیک و زدن کنده 115 کیلويي به صورت صحیح) به کار خود خاتمه دادند.

در پایان این رقابت‌ها علی شکری از استان قزوین با مجموع 32 امتیاز عنوان نخست را به دست آورد و بر سکوی اول ایستاد.

والی فلاحی با 28 امتیاز از کردستان در جایگاه دوم قرار گرفت و نصیر عزیزی از کرمانشاه با 24 امتیاز و عیسی شیرازی از قزوین با 18 امتیاز به ترتیب عناوین سوم و چهارم را از آن خود کردند.

در نتیجه تیمی، تیم استان کردستان با 70 امتیاز بر سکوی نخست قرار گرفت، قزوین با 59 امتیاز دوم شد، کرمانشاه با 28 امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد و لوح مرد اخلاق این پيكارها به محمد رضایی از استان کردستان به خاطر رفتار جوانمردانه در صحنه مسابقات اهدا شد.

داوری این رقابت‌ها را آقایان سیاوش برفان از همدان و داریوش محمدی از کردستان بر عهده داشتند.

 

کد خبر 348088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha