چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: امیر سرخوش، با پیروزی مقابل «عمر الاج لانی» از عربستان سعودی قهرمان مسابقات اسنوکر آسیا شد.

امیر سرخوش

به گزارش ایرنا از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ فینال رقابت‌های ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی آسیا، عصر امروز (چهارشنبه هفتم مهر) در رشته اسنوکر برگزار شد و امیر سرخوش با نتیجه 5 بر 3 در مقابل عمر الاج لانی از عربستان سعودی به پیروزی رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی پیش از این مدال طلای اسنوکر تیمی جهان، اسنوکر تیمی آسیا، اسنوکر شش توپ انفرادی آسیا و همچنین مدال نقره رقابت‌های داخل سالن بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نخستین دوره رقابت‌های ورزش های بیلیاردی قهرمانی آسیا سوم تا یازدهم مهرماه به میزبانی کشور امارات (فجیره) در رشته‌های اسنوکر 15 توپ، تیمی، شش توپ، ناین بال انفرادی، ناین بال تیمی و ایت بال چینی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

تیم ملی بیلیارد ایران با حضور سهیل واحدی، امیر سرخوش، آرمان دیناروند و مهران ارشادی در رشته اسنوکر، محمدعلی پردل، علی مقصود، کاوه زرعکانی در رشته پاکت بیلیارد، ساسان لشکری در رشته بیلیارد سه توپ و در بخش بانوان اکرم محمدی، بهناز اقدم ، نادیا کامران، در رشته اسنوکر و مریم ایزدی، پریسا منگلی، اکرم محمدی در رشته ناین بال در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

کد خبر 347884

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha