همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برپایی ۴۳ بیمارستان صحرایی توسط سپاه در سیستان و بلوچستان خبر داد.

پاکپور

به گزارش تسنیم، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح 3300 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه که در سالن الغدیر برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های سپاه به‌موازات برقراری امنیت، محرومیت‌زدایی بود.

وی افزود: به‌نظر ما بخشی از ناامنی به‌دلیل محرومیت و بیکاری در مناطق محروم بود که ضدانقلاب این فرزندان خانواده‌ها را می‌بردند و حتی گاهی به خارج از مرزها می‌بردند و در قبال اعطای مبلغی آنان را به کارهای ناامنی وامی‌داشتند.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: مناطق جنوبی و به‌خصوص سیستان وضعیت مناسبی نداشتند و می‌طلبد دولت توجه ویژه‌ای به آن مناطق کند، به هر حال امکانات سپاه محدود است و حدود دوسوم توان مهندسی سپاه معطوف به کارهای محرومیت‌زدایی شده است، لذا دولت توان اساسی به این مناطق را باید اختصاص بدهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: ما حدود 43 بیمارستان صحرایی را فقط در سیستان و بلوچستان برپا کردیم، اما هنوز هم بحث درمان نیاز به کار زیادی در این مناطق محروم دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در مناطق مرزی فقط حرکت نظامی نداریم، بلکه کنار مردم هستیم و با کمک خود مردم، این اقدامات را انجام می‌دهیم.

کد خبر 347882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha